حوزه / همزمان با هفته دولت، نخستین یادواره یاد یار مهربان، شهید جواد قنایی آرانی تنها شهید بهزیستی استان اصفهان امروز در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان کاشان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با هفته دولت، نخستین یادواره یاد یار مهربان، شهید جواد قنایی […]

حوزه / همزمان با هفته دولت، نخستین یادواره یاد یار مهربان، شهید جواد قنایی آرانی تنها شهید بهزیستی استان اصفهان امروز در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با هفته دولت، نخستین یادواره یاد یار مهربان، شهید جواد قنایی آرانی تنها شهید بهزیستی استان اصفهان امروز با حضور مدیر کل بهزیستی استان، مسئول امور سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان، کارکنان بهزیستی و خانواده شهید در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان کاشان برگزار شد.

ولی الله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و تبریک روز کارمند، اظهار داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم تا توفیق قدردانی از ایثارگری و جانفشانی‌های شهدا از جمله شهید جواد قنایی، تنها شهید همکار بهزیستی در استان اصفهان را به ما بدهد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، با بیان اینکه شهدا تمام موجودیت خود را گذاشتند و قرب الهی را برگزیدند، افزود: آنها با نثار خون خود و ایجاد آرامش و امنیت‌ مسئولیت خطیری را بر دوش ما قرار دادند و امروز باید برای حفظ این آرامش تلاش کنیم.

وی با قدردانی از حضور خانواده شهید قنایی در این مراسم، خاطر نشان کرد: بنا بر وصیت نامه، همان طور که تنها آرزوی این شهید بزرگوار باز شدن راه کربلا و زیارت ائمه اطهار(ع) بود، امیدواریم مشکل ایجاد شده در سفر اربعین امسال نیز هرچه زودتر برطرف گردد.

نصر، به رسالت سنگین مسئولان نسبت به پاسداشت خون شهدا اشاره و تصریح کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با خدمت گزاری بی‌منت در سازمان بهزیستی کشور بار سنگینی که شهدا نسبت به رسیدگی به ایتام، معلولان و زنان بی‌سرپرست به دوش ما گذاشتند را به خوبی ادا کنیم تا در آخرت شرمنده این عزیزان نباشیم.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، با تاکید بر اینکه امروزه باید ایثارگری‌ها و شهامت این شهدا را الگویی برای خدمت به مردم و ایجاد رفاه حال مردم قرار دهیم، تصریح کرد: اگر به رسالت سنگینی که شهدا بر دوش ما قرار داده‌اند نتوانیم به درستی عمل کنیم، قطعا شرمنده آنها و خانواده شهدا خواهیم بود.

در ابتدای این مراسم خانم ام البنین متقی‌فر رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته با بیان اینکه بیش از ۳۸ درصد پرسنل اداره بهزیستی این شهرستان، فرزندان شهدا و ایثارگران هستند، اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای حفاظت از نوامیس و خاک کشور جان خود را نثار اسلام کردند.

در پایان این مراسم نیز از خانواده شهید قنایی تجلیل شد.