همزمان با هفته تربیت بدنی ۱۷ طرح ورزشی در استان فارس افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل اداره آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه براساس تفاهم نامه منعقده بین وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پروش فارس ساخت ۸۹ فضای […]

همزمان با هفته تربیت بدنی ۱۷ طرح ورزشی در استان فارس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل اداره آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه براساس تفاهم نامه منعقده بین وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پروش فارس ساخت ۸۹ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در برنامه آموزش و پرورش استان قرار گرفته است گفت: تاکنون از این تعداد ۵۸ پروژه ساخته شده و امروز هم ۱۷ پروزه ورزشی درون مدرسه‌ای دیگر در شیراز و تعدادی از شهرستان‌های استان به بهره برداری رسید.
عسکری در خصوص تامین اعتبار این طرح‌های ورزشی هم گفت: ۲۱ میلیارد تومان از محل وزرات آموزش و پرورش و ۲۰ میلیارد تومان هم از محل کمک خیران برای ساخت پروژه‌های ورزشی در استان فارس تخصیص یافته است.
مدیرکل اداره آموزش و پرورش فارس به سرانه ورزشی دانش آموزی در کشور که ۳۳ صدم متر است اشاره کرد و گفت: فضا‌های ورزشی دانش آموزی در استان تاکنون ۲۷ صدم متر است و نسبت به سرانه کشور عقب هستیم و هنوز برای توسعه این فضا‌ها باید تلاش کرد.