کتاب «مبانی برآورد واقع‌گرایانه منابع آب تجدیدپذیر کشورها» منتشر شد کتاب “مبانی برآورد واقع‌گرایانه منابع آب تجدیدپذیر کشورها” از انتشارات سازمان خوار و بار و کشاورزی ملل متحد، توسط کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران ترجمه و برای مطالعه کارشناسان حوزه مدیریت منابع آب و دانش پژوهان حوزه آب منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری […]

کتاب «مبانی برآورد واقع‌گرایانه منابع آب تجدیدپذیر کشورها» منتشر شد

کتاب “مبانی برآورد واقع‌گرایانه منابع آب تجدیدپذیر کشورها” از انتشارات سازمان خوار و بار و کشاورزی ملل متحد، توسط کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران ترجمه و برای مطالعه کارشناسان حوزه مدیریت منابع آب و دانش پژوهان حوزه آب منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این کتاب توسط گروه‌کار توسعه و مدیریت سامانه‌های آبیاری کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران ترجمه و ویراستاری شده و الگوی مناسبی برای محاسبه و تعیین میزان منابع آب تجدیدپذیر سالانه کشورها و حوضه‌های آبریز مشترک و تعیین شفاف و واقعی‌تر بیلان منابع آب در آنها است.
علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی کتاب “مبانی برآورد واقع‌گرایانه منابع آب تجدیدپذیر کشورها” را از درگاه اطلاع‌رسانی کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران دریافت کنند.