شهدا و جانبازان بسیج سند افتخار بسیج هستند سردار فدا با بیان اینکه شهدا و جانبازان بسیج سند افتخار بسیج هستند اظهار کرد: اقشار بسیج کارگران ،کارمندان،فرهنگیان،جامعه زنان، طلاب و رو حانیون و حقوق دانان، پزشکان و مهندسین کشاورزی و صنعت و عمران، مداحان، ورزشکاران و همه‌ی آحاد مردم سند پویای نقش آفرینی بسیج در […]

شهدا و جانبازان بسیج سند افتخار بسیج هستند

سردار فدا با بیان اینکه شهدا و جانبازان بسیج سند افتخار بسیج هستند اظهار کرد: اقشار بسیج کارگران ،کارمندان،فرهنگیان،جامعه زنان، طلاب و رو حانیون و حقوق دانان، پزشکان و مهندسین کشاورزی و صنعت و عمران، مداحان، ورزشکاران و همه‌ی آحاد مردم سند پویای نقش آفرینی بسیج در حفظ و حراست از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار مجتبی فدا صبح امروز در همایش اقتدار بسیجیان ناحیه مقاومت امام حسین(ع) شهر بهارستان با بیان اینکه امام راحل بسیج را ۹ ماه قبل از شروع جنگ در این کشور برای شرایطی که مردم، آحاد مختلف کشور در نگهبانی،پاسداری و حفظ مملکت بتوانند نقش ایفا کنند، راه اندازی کرد، اظهار کرد: تنها دستگاهی که این وضعیت را می تواند فراهم کند به واسطه ساختار و سازمان و انعطاف پذیری و چابکی و دست و پاگیری نبودن روابط اداری برای سازمان بسیج است.
وی افزود: بسیج به واسطه ی اقشار مختلفی که دارد و به واسطه اینکه درگیر حقوق و مزد و تشکیلات اداری نیست بسیج این ظرفیت را ایجاد و طی ۴۵سال گذشته کارنامه درخشانی از خود ارائه کرده است.
سردار فدا ادامه داد:در دوران پیروزی انقلاب مشارکت مردم و بعد از پیروزی انقلاب تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از آن در کمک به مردم در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و در ایام کرونا و در عرصهی خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیج یعنی همه‌ی آحاد مختلف کشور برای مردم از مردم و به واسطه مردم عملکرد موثر قابل قبولی داشتند.
وی شهدا و جانبازان بسیج را سند افتخار بسیج بیان کرد و گفت:
اقشار بسیج کارگران ،کارمندان،فرهنگیان،جامعه زنان، طلاب و رو حانیون و حقوق دانان، پزشکان و مهندسین کشاورزی و صنعت و عمران، مداحان، ورزشکاران و همه‌ی آحاد مردم سند پویای نقش آفرینی بسیج در حفظ و حراست از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه بسیج برای برداشتن موانع پیش روی نظام درست شده است اذعان کرد:
بسیج برای مقابله با چالش های مقابل نظام ایجاد شده است و امروز درغالب ۱۰قرار گاه جلب و تحقق و توسعه بسیج ده ها میلیونی، در تربیت و تزکیه و آموزش و توانمندسازی، قرارگاه مقاومت ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی، علمی پژوهشی ،فرهنگی ،فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی، اردویی و راهیان نور و راهیان پیشرفت و قرار گاه تعالی زن و سبک زندگی ایرانی اسلامی قرار دارد.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب همانند چهل سال اول انقلاب، نقش مردم ، ظرفیت و توانمندی‌های آن ها در عرصه‌ی تحقق دولت و جامعه و تمدن نوین اسلامی پر رنگ است.

سردار فدا گفت: ما افتخار میکنیم به مردم وفا دارو به زنان و مردانی که در این میدان با شکوه حضور پیدا کرده و اعلام کردند ما تا آخرین قطره خون خود مدافع راه امام راحل و ارزش های انقلاب اسلامی و پیرو مکتب مقام معظم رهبری که همانا خط امام، شهدا و صراط مستقیم و حرکت در مسیر امام حسین و عاشورا و کربلا باشد خود را مقید می دانیم.

وی بیان کرد: ما امروز آمده ایم جهت اعلام وفا داری و تجدید بیعت با امام و شهدا و مقام معظم رهبری و خانواده شهدا که پرچم انقلاب ،نظام و نهضت و حکومت اسلامی را بر زمین نخواهیم گذاشت.
سردار فدا تاکید کرد: در پشتیبانی از مردم مظلوم غزه همه‌ی دارایی خود را فدا خواهیم کرد تا آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست را در منطقه ان شاءالله شکست دهیم.
وی افزود: ایستادگی و مقاومت و حضور در صحنه و حمایت پشت صحنه شما در حمایت از مردم مظلوم فلسطین باعث دلگرمی آنان خواهد شد تا جایی که با وجود گرد هم آمدن استکبار جهانی نتوانستند این مردم را شکست دهند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان تصریح کرد: آمریکا و اسراییل حریف خود را در حمله به بیمارستان و دانشگاه ها می‌بینند ولی نیروهای مقاومت برای اولین بار در۴۵روز گذشته نشان دادند اسراییل آسیب پذیر و طبل توخالی است و با وجود تمامی امکانات و تجهیزات نظامی که اسرائیل به عنوان ارتش پنجم دنیا داشت همه را فرو ریختندوبا عملیات طوفان الاقصی چنان هیمنه آمریکا و اسراییل را فرو ریختند که امروز همه‌ی سازمانهای دنیا تمام توان خود را پای کار آورده و در سرزمین مقدس فلسطین و به وحشی گری های خود ادامه می دهند.

وی تاکید کرد: همانطور که قرآن وعده داده و در عاشورا و هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم و مدافعین امنیت ثابت کرده اند که با همت و اراده و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری بر دشمنان پیروز شدند، امروز نیز با عزت و اعتبارو با پشتیبانی مردم غزه و شهادت زنان و کودکان و مردان غزه ، ان شاءالله رژیم صهیونسیتی شکست خواهد خورد.

سردار فدا ادامه داد: موفقیت هایی که رزمنده های فلسطینی داشتند چندان بزرگ و قابل توجه است که بخش اعظم آن قابل بیان نیست ، حمله زمینی آن ها را در زمین پراکنده کردو آسیب پذیری آنها را بالا برد و آنان را مورد حمله قرار داد.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید اقتدار جبهه مقاومت که میراث حاج قاسم وشهدای مقاومت است آمریکا و اسراییل را با شکست مواجه خواهد کرد.

سردار فدا با بیان اینکه امروز هیچ پروازی به فرودگاه تلاویو انجام نمی‌گیرد و امنیت داخلی آنها با مشکل مواجه شده اظهار کرد: ۱۸شهرک صهیونیست نشین آزاد شده و مهاجرین دیگر توان بازگشت به این منطقه را ندارند .

وی افزود: تزلزل این رژیم بیشتر خواهد شد و حضور و مشارکت ‌ هم افزایی شما دشمن شکن است و امتحان بعدی ما شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن و حضور پرشور در انتخابات است که امنیت و سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی تامین گردد و ان شاءالله انتخابات پر شوری را رقم خواهیم زد.
خبرنگار: الهام خانی