مدیرکل صمت خوزستان : پاسخگویی و پیگیری مشکلات و موانع از جمله شاخص‌های بهبود محیط کسب و کار است که باید تسریع شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: پاسخگویی این اداره کل و پیگیری مشکلات و موانع از جمله شاخص‌های بهبود محیط کسب و کار است که […]

مدیرکل صمت خوزستان : پاسخگویی و پیگیری مشکلات و موانع از جمله شاخص‌های بهبود محیط کسب و کار است که باید تسریع شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: پاسخگویی این اداره کل و پیگیری مشکلات و موانع از جمله شاخص‌های بهبود محیط کسب و کار است که باید بیش از پیش با جدیت در دستور کار مدیران اداره صمت استان قرار گیرد.حمید رضا فلاح در جمع مسئولان اتاق بازرگانی اهواز اظهارداشت: فعالیت‌ها و به روز بودن اتاق بازرگانی اهواز، باعث دلگرمی بخش خصوصی است.

وی بیان داشت: اتاق بازرگانی اهواز از ظرفیت و بدنه حرفه‌ای کارشناسی برخوردار است که قطعا با تعامل و همکاری‌های بین بخشی که با اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به وجود می‌آید، می‌توان نسبت به رفع موانع موجود در بخش تولید و تجارت خارجی امیدوارتر باشیم.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت خوزستان یادآورشد: نظرات مشورتی بخش خصوصی برای این اداره کل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همواره در راستای عملکرد بهتر فعالان اقتصادی، همکاری‌های بیشتری بین اتاق و اداره صمت در دستور کار قرار می‌گیرد.