زمین گیر شدن اراذل و اوباش در میدان آزادی “سنندج “ فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از زمین گیر شدن۲ نفر از اراذل و اوباش که به ماموران حمله کردند، خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ “علیرضا مرادی “در تشریح جزئیات این خبر گفت: امروز عصر هنگامی که ماموران انتظامی […]

زمین گیر شدن اراذل و اوباش در میدان آزادی “سنندج “

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از زمین گیر شدن۲ نفر از اراذل و اوباش که به ماموران حمله کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ “علیرضا مرادی “در تشریح جزئیات این خبر گفت: امروز عصر هنگامی که ماموران انتظامی شهرستان برای تامین نظم و امنیت شهروندان در میدان آزادی مستقر بودند دو نفر از اراذل و اوباش پس از لخت نمودن خود و عربده کشی با سلاح سرد به ماموران حمله ور می شوند.

سرهنگ مرادی در ادامه افزود: اراذل و اوباش پس از آن که، یکی از ماموران را زخمی می کنند و نسبت به اخطار ماموران انتظامی توجهی نداشته و قصد قدرت نمایی در میدان اصلی شهر را داشتند، با تیر اندازی ماموران زمین گیر و یکی از آنها زخمی می شود.

“سرهنگ علیرضا مرادی” گفت آنهایی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می نمایند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی دارند ، بدانند پلیس با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.