برگزاری مراسم تجلیل از شناگران برتر استان اصفهان مراسم تجلیل از شناگران برتر جشنواره آینده سازان به میزبانی باشگاه شنای آینده سازان اصفهان در تالار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طاهر یوسفی مدیرعامل باشگاه شنای آینده سازان اصفهان با بیان اینکه جشنواره آینده سازان بزرگترین مسابقات قرن ۲۱ […]

برگزاری مراسم تجلیل از شناگران برتر استان اصفهان

مراسم تجلیل از شناگران برتر جشنواره آینده سازان به میزبانی باشگاه شنای آینده سازان اصفهان در تالار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، طاهر یوسفی مدیرعامل باشگاه شنای آینده سازان اصفهان با بیان اینکه جشنواره آینده سازان بزرگترین مسابقات قرن ۲۱ است که از همه استان ها شرکت می کنند، گفت: باشگاه آینده سازان هرساله یک تقویم کاری دارد که از مهرماه تا بهمن ماه مسابقاتی را برای شناگران برگزار می کند که این مسابقات جزء بزرگترین مسابقات در تاریخ شنای استان محسوب می شود.
وی افزود: این مسابقات با حضور ۱۱۵۰ شرکت کننده در رده های سنی ۶تا ۱۴ سال دختران وپسران، ۶ تا ۱۰ سال دختران و پسران، ۱۱ تا ۱۴ سال دختران و پسران برگزار شد.
یوسفی با بیان اینکه این مسابقات به منظور انتخاب برترین شناگران استان و ایجاد انگیزه برای تمرینات شناگران و برگزاری مسابقات برنامه ریزی شده است، افزود: تیم دختران آینده سازان حدود دو سال است که با این مجموعه به صورت مداوم تمرین دارند و در سال ۱۴۰۱ با حضور بانوان استان اصفهان پرافتخارترین تیم تاریخ شنا شدند و به مقام قهرمانی رسیدند.
مدیرعامل باشگاه شنای آینده سازان اصفهان هدف از برگزاری این مسابقات را استعدادیابی و معرفی مستعدان و افراد با استعداد به جامعه شنای ایران عنوان کرد و ادامه داد: باشگاه آینده سازان تنها باشگاهی در اصفهان است که تیم شنای نابینایان و سندروم داون بانوان را نیز راه اندازی کرده است. یعنی این مجموعه علاوه بر توجه به ورزش قهرمانی به اقشار خاص نیز توجه دارد که کار بسیار بزرگی است. همچنین تنها شناگر پسر سندروم داون اصفهان در باشگاه آینده سازان فعالیت می کند.
در این مسابقات تیم شرکت کننده از باشگاه های عالی قاپو، اریس، وار،فرهنمد، فرهنگ،خوشبخت، فولادمبارکه، فولاداصفهان، اسپادانا، میراث، کاسپین، طبیبی، مهروماه، نوید، سوهانسی، آوینا، قهرمانی ستارگان، صبای آفتاب شاهین شهر، ریف، نور، ترابی، صبای گز، مادرکودک، کازرونی، بهار، هیئت شنای فریدون شهر، داتیس، ، امپراطور، ماسال فریدن، مقاومت، اوج، هیئت شنای هفشجان، خلیفه سلطانی، سبک نوین و پیشتازان حضور داشتند.