بهارانه “مهناز اسعد ” در نمایشگاه نقاشی”شمعدانی‎ ها” نمایشگاه انفرادی نقاشی آثارهنرمند سنندجی “مهناز اسعد” با عنوان شمعدانی ها در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج با حمایت حوزه هنری افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ با حضور اسعد فرهادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و جمعی […]


نمایشگاه انفرادی نقاشی آثارهنرمند سنندجی “مهناز اسعد” با عنوان شمعدانی ها در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج با حمایت حوزه هنری افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ با حضور اسعد فرهادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و جمعی از هنرمندان عرصه هنر نقاشی نمایشگاه نقاشی آثار هنرمند پیشکسوت سنندجی مهناز اسعد در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح و آماده بازدید علاقه مندان قرار گرفت.
مهناز اسعد، فارغ التحصیل دانشسرای هنر سنندج و هم دوره اساتیدی همچون استاد فردین صادق ایوبی، زبردست، گلکار زاده، جابر اطاعتی و خدارحمی بوده اند.


وی نقاشی را از همان دوران کودکی و آغاز و در ۱۴ سالگی با ورود به دانشسرای هنر به صورت جدی پیگیری کرده و سپس با حضور در آموزش و پرورش سال ها هنر را آموزش داده اند.
اسعد با معرفی استاد قربان امیری، استاد محسنی هاشمی و استاد جواهری به عنوان اساتید خود گفت: از سال ۱۳۶۵ به صورت حرفه ای نقاشی را شروع کرده و تاکنون ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی استانبول در سال ۱۳۹۶، دو نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه گروهی را در سنندج و کرمانشاه برگزار کرده‌است.
وی که دوره خوشنویسی را تا مقطع عالی نیز گذرانده و چندین عنوان برتر بانوی هنرمند را در کرمانشاه کسب کرده است، در خصوص این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری استان کردستان و شهرداری سنندج آثار رنگ و روغن خود با سبک رئال در اندازه‌های مختلف در معرض نمایش قرار داده است.


در این نمایشگاه ۵۰ تابلوی نقاشی با موضوع طبیعت، طبیعت بی جان و پرتره حاصل فعالیت های دو سال اخیر این بانوی هنرمند کردستانی از شنبه ۱۹ اسفند تا پایان روز جمعه ۲۵ اسفنددایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند در ایام برگزاری هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج از این آثار دیدن کنند.
گفتنی است ۱۰ درصد از درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه به کودکان کار و خانواده های نیازمند اختصاص خواهد یافت.