واکنش فرمانداری کاشان به گلایه‌های مردمی از شهرداری فرماندار کاشان گفت: به تازگی برخی تخلفات و جرائم در بدنه برخی معاونت‌های شهرداری رسیدگی شده است که با دستور مقام قضایی ۱۱ نفر از متخلفان احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدشریف زارعی، فرماندار کاشان در جمع خبرنگاران […]

واکنش فرمانداری کاشان به گلایه‌های مردمی از شهرداری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدشریف زارعی، فرماندار کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به گلایه‌های مردمی از نهادها و ادارات مختلف اظهار کرد: بیشترین گلایه مردمی ارجاع شده به فرمانداری کاشان مربوط به مدیریت شهری و شهرداری است.

وی با بیان اینکه در ادوار مختلف این موضوع وجود داشته و مربوط به امروز و روزهای گذشته نیست، افزود: دستگاه‌های نظارتی در تمامی ادوار گذشته با متخلفان در شهرداری کاشان برخوردهایی داشته است.

زارعی گفت: طی سال گذشته در شهرداری کاشان ۱۰۰ نفر متخلف که تخلفاتی نظیر رشوه و اختلاس داشتند با آنان برخورد قضایی صورت پذیرفت و این موضوع مربوط به دوره خاص نبوده است.

فرماندار کاشان با تأکید بر ادامه برخورد با تخلفات تصریح کرد: به تازگی نیز برخی تخلفات و جرائم در بدنه برخی معاونت‌های شهرداری رسیدگی شده است که با دستور مقام قضایی ۱۱ نفر از متخلفان احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: برخورد با این مسائل موجب شفاف‌سازی و از سویی امیدآفرینی در جامعه به جهت اطمینان‌بخشی در زمینه برخورد با متخلفان می‌شود.

فرماندار کاشان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص جزئیات این پرونده‌ها باید با دستور مقام قضایی صورت گیرد و رسانه‌ها از گمانه‌زنی در این خصوص پرهیز کنند.

گفتنی است، روز گذشته در فضای مجازی نامه استعفای شهردار کاشان منتشر شد که شهردار کاشان علت این امر را مشکلات شخصی اعلام کرده بود.