افزایش ۳۶درصدی بودجه شهرداری فلاورجان نسبت به سال قبل بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری فلاورجان، در جلسه علنی تقدیم شورای اسلامی شهر فلاورجان شد و این بودجه با افزایش ۳۶ درصدی نسبت به بودجه مصوب سال قبل، ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل یکصد و پنجاه میلیارد تومان پیشنهاد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی عزیزی شهردار […]

افزایش ۳۶درصدی بودجه شهرداری فلاورجان نسبت به سال قبل

بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری فلاورجان، در جلسه علنی تقدیم شورای اسلامی شهر فلاورجان شد و این بودجه با افزایش ۳۶ درصدی نسبت به بودجه مصوب سال قبل، ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل یکصد و پنجاه میلیارد تومان پیشنهاد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی عزیزی شهردار فلاورجان، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر فلاورجان گفت: تدوین بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری پس از طی ساعت ها کار کارشناسی انجام شد.

در ادامه افزود: تلاش ما تبدیل شدن فلاورجان به شهری امن، راحت و دسترس پذیر برای زندگی شهروندان است، و از سالیان قبل تاکنون مسیر پیشرفت را در این محور طی می‌ نماید.

شهردار فلاورجان همچنین تاکید نمود: در زمینه راهبردهای اساسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حاصل از جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اداره امور شهر و تأمین هزینه‌ها به منظور افزایش حس تعلق شهروندان به شهر و برون‌ سپاری پروژه‌های عمرانی برخی از این راهبردهاست.

مهندس محمدعلی عزیزی خاطرنشان ساخت: با علم به اینکه برای تدوین بودجه سال ۱۴۰۳، بودجه مصوب سال گذشته، ۱/۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بود که در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ این رقم با ۳۶ درصد افزایش به ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل یکصد و پنجاه میلیارد تومان رسید.

شهردار فلاورجان با اشاره به اولویت‌های بودجه پیشنهادی افزود: تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر اجرای پروژه‌های شهری با رویکرد ارتقاء کیفیت فضای شهر و افزایش تعاملات اجتماعی از مهمترین اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۳ است.

در ادامه جلسه رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان با ابراز خرسندی از ارائه بودجه پیشنهادی و ضمن خدا قوت به شهردار و تقدیر و تشکر از معاونت ها و کارکنان شهرداری، در تکمیل گفته های شهردار چنین عنوان نمود: بودجه سال ۱۴۰۳ منطقی به نظر می رسد که با اراده و همتی که در شخص جناب آقای شهردار، معاونین شهردار و دیگر کارکنان شهرداری وجود دارد، همه دست به دست هم می دهند که این بودجه را به صورت واقعی خود محقق سازند.
سید محمدرضا شیرزادی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم با توکل به خداوند متعال، تلاش و کوشش کارکنان، اعم از کارمندان و کارگران شهرداری و تعامل متقابل شهروندان عزیز با آنها و همچنین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان بتوانیم با تحقق بودجه پیشنهادی، شهری زیبا، همراه با توسعه پایدار، امکانات در دسترس و همراه با نشاط اجتماعی را برای شهروندان داشته باشیم.