دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: دهه فجر امسال جزو بی‌نظیرترین دهه‌ها در چند سال اخیر بود و حضور نماینده ولی فقیه در برنامه‌های دهه فجر و خاصتا با حضور در روستاها و مناطق مختلف امیدواری را به جامعه برگرداند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،محمود […]

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: دهه فجر امسال جزو بی‌نظیرترین دهه‌ها در چند سال اخیر بود و حضور نماینده ولی فقیه در برنامه‌های دهه فجر و خاصتا با حضور در روستاها و مناطق مختلف امیدواری را به جامعه برگرداند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،محمود الله‌مرادی، در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تبریک سالروز میلاد حضرت علی(ع) اظهار کرد: دهه فجر امسال جزو بی‌نظیرترین دهه‌ها در چند سال اخیر بود که نیاز است بصورت ویژه قدردانی کنیم.

وی افزود: حضور نماینده ولی فقیه در برنامه‌های دهه فجر و خاصتا با حضور در روستاها و مناطق مختلف امیدواری را به مردم برگرداند ضمن اینکه سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های اداری هم پای کار بودند.

الله‌مرادی تصریح کرد: علی‌رغم این همه تهدید، دستگاه‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی بگونه‌ای تدبیر کردند که کوچکترین مشکلی در برنامه‌های دهه فجر در استان پیش نیامد.

وی عنوان کرد: امسال چون همه دلی کار کردند و کار برای رضایت خداوند بود، لذا برنامه‌ها از اثرگذاری بالایی برخوردار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: عده‌ای در تلاش هستند تا نارضایتی در جامعه ایجاد شود اما خوشبختانه مجموعه‌های قضایی و اجرایی و نظارتی استان پای کار هستند که این نارضایتی به حداقل برسد.

وی در ادامه عنوان کرد: دشمن یک جنگ ترکیبی علیه ما راه انداخته‌اند که رهبری هم به آن اشاره کردند تا اینکه روی نظام و مردم تاثیر بگذارند و رژیم صهیونیستی هم در تلاش است تا جوانان ما را در قالب گروه‌های مختلف سازماندهی کنند.

الله‌مرادی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: اگرچه تاکیدات فراوانی بر پاسخگویی به ارباب رجوع در ادارات می‌شود، اما در یک بررسی مشخص شده بیشترین نارضایتی از برخورد نسنجیده مدیرانی است که با ارباب رجوع می‌شود.

وی همچنین بروکراسی اداری در ادارات و بانک‌ها را نگران‌کننده و یکی دیگر از عوامل نارضایتی در جامعه نام برد و گفت: عده‌ای در تلاشند تا تجمعات صنفی را به اعتراض و آشوب تبدیل کنند که پشت‌پرده‌هایی وجود دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: قیمت‌های بازار هم یکی دیگر از عوامل نارضایتی است که مستلزم نظارت است و نظارت بر بازار نیاز به تدبیر و فرهنگ‌سازی دارد.

وی همچنین سوءاستفاده از امکانات اداری خصوصا در تعاونی‌های مسکن ادارات و عدم پایبندی به تعهدات و وعده‌های مسوولان را از دیگر زمینه‌های بروز نارضایتی در جامعه ذکر کرد.

الله‌مرادی در پایان سخنانش به سوءاستفاده یکی از مدیران کل ادارات۷ کردستان از بیت‌المال اشاره کرد و گفت: مدیرکل یکی از ادارات با وجود اینکه خودش خانه دارد خانه‌ای را اجاره کرده که ماهانه ۱۵ میلیون تومان از اداره‌اش بابت اجاره آن پرداخت می‌کند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان