۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد کردستان پرداخت شد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت:همزمان با هفته دولت طرح‌ها و برنامه های ویژه‌ای برای مددجویان این نهاد در استان اجرا شد که پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از جمله این برنامه‌ها بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد کردستان پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت:همزمان با هفته دولت طرح‌ها و برنامه های ویژه‌ای برای مددجویان این نهاد در استان اجرا شد که پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از جمله این برنامه‌ها بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی اظهار داشت: این میزان تسهیلات اشتغال شامل ۱۱۰ مورد بود که به متقاضیان پرداخت و همچنین ۴۴ فرصت شغلی دیگر برای مددجویان از طریق کارفرمایان فراهم شد.

وی افزود: درهفته دولت همچنین ۷۶ مورد تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۱۷ میلیارد ریال به نیازمندان پرداخت شد که در زمینه درمان، کارگشایی، دانشجویی و ودیعه مسکن بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: تحویل ۲۵ واحد مسکونی مددجویان روستایی با اعتبار ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تعمیرات ۱۵۳ واحد مسکن از دیگر برنامه های این نهاد به مناسبت هفته دولت بود که انجام شد.

وی با بیان اینکه در این ایام پنج هزار مورد کمک درمانی به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال نیز به مددجویان پرداخت شد، گفت: همچنین ۴۰ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اهدا شد.

طوسی یادآور شد: آغاز ساخت ۳۰ واحد مسکونی شهری در بیجار، توزیع بسته‌های غذایی شامل گوشت گرم، سبد کالا، غذای گرم و کمک موردی به ۹ هزار خانوار به ارزش ۴۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه های این نهاد به مناسبت هفته دولت بود.

هم اکنون ۱۶۵ هزار نفر از جمعیت استان کردستان در قالب ۷۵ هزار خانوار زیر پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که ۱۰ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان