استاندار اصفهان گفت: اصفهان در آینده برای پیشرفت و توسعه، مسیری جز حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان ندارد و بطور قطع باید در این مسیر قدم برداریم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،بعدازظهر شنبه نوزدهم شهریورماه،یکصد و هجدهمین جلسه شورای […]

استاندار اصفهان گفت: اصفهان در آینده برای پیشرفت و توسعه، مسیری جز حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان ندارد و بطور قطع باید در این مسیر قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،بعدازظهر شنبه نوزدهم شهریورماه،یکصد و هجدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی وی، رییس اتاق بازرگانی اصفهان، شهردار اصفهان و جمعی ازمسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.
در این نشست سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ضمن تاکید بر اینکه اصفهان برای رسیدن به پیشرفت و توسعه مسیری بجزاقتصاددانش بنیان ندارد، عنوان کرد: اصفهان در آینده برای پیشرفت وتوسعه، مسیری جزحرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان ندارد و بطور قطع باید دراین مسیرقدم برداریم.
وی ادامه داد: تلاش مااین است تا با ظرفیت سازی وهمراهی دستگاه های مختلف شرایط مطلوبی را برای اقتصاداستان رقم بزنید