بازدید سرزده مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان از بیمارستان توحید مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان به صورت سرزده از بیمارستان توحید، و سایر بخش های این بیمارستان بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ هادی روشن در این بازدید ضمن عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آنها […]

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان به صورت سرزده از بیمارستان توحید، و سایر بخش های این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ هادی روشن در این بازدید ضمن عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آنها از بخش های جراحی، قلب، دیالیز و اورژانس بازدید و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات بیماران قرار گرفت.

این بازدید در راستای رصد نارضایتی های عمومی استان و چاره اندیشی برای رفع برخی نواقص و مشکلات احتمالی در دستگاههای اجرایی استان بمنظور جلب رضایتمندی شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنان صورت گرفته است‌.


مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری ضمن احصاء برخی ایرادات و کمبودها در ارائه خدمات به بیماران، بر ضرورت چاره اندیشی جهت رفع مشکلات مذکور نکاتی را یادآوری و تاکید کردند: جلب رضایت مردم و توجه به مطالبات آنان، اساس کار مسئولین استان است.
روشن با تاکید به مسئولین بیمارستان گفت:اولویت های ما در بیمارستان ها حفظ سلامت، رفاه و آرامش بیماران است.

وی در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان بیمارستان در جریان مطالبات آنان در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای پرسنل قرار گرفت.
مدیر کل امنیتی وانتظامی استانداری کردستان افزودند: بازدید سرزده از کلیه ادارات و سازمان های دولتی و خدمات رسان استان در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی از شورای امنیت کشور برای رصد نارضایتی های عمومی استان و برنامه ریزی و تدبیر جهت پیشگیری از تشدید نارضایتی ها و رفع مشکلات موجود بوده و این روند در سالجاری بطور جدی در دستور کار خواهد بود.