امروز وجدان بشریت بیش از گذشته بیدار شده است امروز وجدان بشریت بیش از گذشته بیدار شده است و راهپیمایی روز جهانی قدس خروشی بین‌المللی با حضور مسلمانان  مؤمن و روزه‌دار و بلکه آزادگان جهان بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن بیانیه صادر شده بدین شرح است: ان الباطل کان […]

امروز وجدان بشریت بیش از گذشته بیدار شده است

امروز وجدان بشریت بیش از گذشته بیدار شده است و راهپیمایی روز جهانی قدس خروشی بین‌المللی با حضور مسلمانان  مؤمن و روزه‌دار و بلکه آزادگان جهان بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن بیانیه صادر شده بدین شرح است:

ان الباطل کان ذهوقا

وعده الهی حق  است که باطل رفتنی است و مستضعفان وارثان زمین خواهند شد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ با شعار طوفان الاحرار در شرایطی برگزار شد که پایه‌های موجودیت ننگین رژیم غاصب اسرائیل در پی طوفان الاقصی و مقاومت مثال زدنی مردم فلسطین به ویژه در باریکه غزه از هر زمان دیگری سست تر است و آزادگان جهان  حتی فراتر از امت اسلامی به میدان آمده و مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند.
امروز وجدان بشریت بیش از گذشته بیدار شده است و راهپیمایی روز جهانی قدس خروشی بین‌المللی با حضور مسلمانان  مؤمن و روزه‌دار و بلکه آزادگان جهان بود.
برخود می‌بالیم که مردم شریف، متدین و انقلابی استان کردستان  هم در تمامی شهرها و روستاها  به ندای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب لبیک گفته و با حضوری گسترده و حماسه‌ای ماندگار از همبستگی و انسجام  به یاری مردم ستمدیده غزه شتافتند.
ضمن تشکر از وظیفه‌شناسی و حق‌طلبی شما برادران و خواهران عزیز کردستانی یقین داریم که قدم‌های اثرگذارتان در این روز بزرگ و شریف در نزد خدواند بزرگ مأمور و تسهیل کننده و سرعت بخش‌ نابودی رژیم جعلی و خون‌آشام صهیونیستی و قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین و غزه و زمینه‌ساز پیروزی نهایی رزمندگان مقاومت خواهد شد؛ ان شاءالله ‌

عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان
اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان