سنگ تمام نطنزی‌ها و بادرودی‌ها در تشییع کاروان اهالی بهشت امروز پیکر مطهر یک شهید گمنام مهمان مردم نطنز و بادرود بود و اهالی این سامان در استقبال از این شهید والامقام سنگ تمام گذاشتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عطر و بوی شهدای گمنام شهرستان نطنز […]

امروز پیکر مطهر یک شهید گمنام مهمان مردم نطنز و بادرود بود و اهالی این سامان در استقبال از این شهید والامقام سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عطر و بوی شهدای گمنام شهرستان نطنز را فرا گرفت.

دبیرستان سمیه نطنز میزبان لاله‌ی گمنامی بود که دلنوشته‌های روی تابوتش می‌درخشید اگر چه هوای پاییزی صبح اندکی گونه‌ها را می آزُرد، اما دانش آموزان این دختران حاج قاسم سر از پا نمی شناختند تا اینکه پیکر مطهر شهید را بر دوش کشیدند. 

از فضای مدرسه غم و اندوه می‌بارید، بوی اسپند و ریزش گلبرگ‌ها بر این زیبایی‌ها می افزود، روای از شهدا، دفاع مقدس و بانوی بی نشان چه حزین سخن گفت.
 
 دانش آموران شهید گمنام را چون مرواریدی در میان گرفتند و چه عاشقانه برای او خواهری کردند و از عمق وجود و از چشمان غمبار خود اشک بر گونه ها جاری کردند.

 مقصد بعدی دبیرستان امام خمینی( ره) بود و دانش آموزان شهید را در آغوش گرفتند، صدای دهل و نخل حضرت زهرا(س) و تشییع شهید گمنام صحنه های غم انگیزی رقم خورد.

 تمثال مبارک کاشی کاری شده دانش آموزان شهید دبیرستان امام، نظاره‌گر این صحنه‌های زیبا بودند، انگار تاریخ به عقب برگشته، زنگ های تفریح سال های ۶۰ و ۶۱ تداعی می شد، صدای حماسی بلبل خمینی(ره) یا همان صادق آهنگران در فضای مدرسه طنین انداز می‌شد و ساعتی بعد دانش آموزان با حضور در سپاه نطنر روانه ی کربلای جنوب می شدند. 

دانش آموزان از صمیم قلب ابراز محبت کردند و اشک ریختند و برای او برادری کردند، مقصد بعدی گلزار شهدای طامه بود دانش آموزان دبستان طامه با در دست داشتن  پرچم ایران و پیشانی بندها و چفیه ها سرود ای ایران را اجرا کردند یکی از آنان با خوانش دکلمه ی زیبا در فراق و غربت شهدای گمنام اشک همه را درآورد مادر پیر و کمر خمیده‌ای این واژه ها را زمزمه می‌کرد گلی گم کرده ام می جویم او را ، به هر گل می رسم می بویم او را .

 مقصد بعدی دبستان ولیعصر نطنر بود بچه های ابتدایی بی‌صبرانه چشم به راه جاده‌ی طامه بودند تا اینکه کاروان حمل شهید از دور دست ها دیده شد دانش آموزان از همراهان پذیرایی کردند، بر روی تابوت او گل و گلاب و شکلات ریختند این بچه های معصوم با بغض در گلو و اشک در چشم با شهید وداع کردند.

شهید گمنام به میدان امام خمینی نطنز رسید، پیر و جوان، مرد و زن آماده استقبال از شهید بودند، پدر شهیدی که پیکر شهیدش برنگشت با آه و حسرت با خود می‌گفت کاشکی یک روز هم خبر از فرزندم بیاورند، پیکر شهید بر دستان مردم شهر اولیاالله نطنز تا گلزار شهدای گمنام مشایعت و آنجا با شهید عزیز وداع کردند.

مقصد بعدی مدارس بادرود بود، دختران دبیرستان شرف بادرود ساعت‌ها چشم انتظار این شهید بودند،گریه به دختران امان نمی‌داد، همه اش عشق و دلدادگی بود، پیکر شهید با استقبال گل و اسپند وارد هنرستان شهید بهشتی و بعد هنرستان حاج فارس ترابیان بادرود شد و اشک و گریه برای این شهید و حضرت زهرا فضا را معطر کرد.

 مراسم تشییع پیکر پاک  شهید گمنام دفاع مقدس عصر امروز در شهر بادرود برگزار شد

پیکر این شهید ساعت ۱۵ صبح امروز از مدرسه ۱۷ شهریور بر فراز دستان مردم شهر بادرود تا میدان امام حسین(ع) مشایعت شد.

پیکر این شهید  همراه با سینه‌زنی، مداحی و روایت‌گری رشادت‌های شهدا تشییع و سردادن نوحه این گل پرپر از کجا آمده همراهی و آنجا مردم با شهید گمنام وداع کردند.

پیکر این شهید در ادامه به شهر خالدآباد و روستاهای ده آباد،فمی،متین آباد و اریسمان رفت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

تئاتر مادرانه امشب میزبان فرزندی غیور از ایران سرافراز بود 

آری هنگامی که مادرانه سخن می‌گویی و فرزندی گمنام قدم روی چشمانت می‌گذارد، حال و هوای دلت ابری می‌شود. 

امشب هاجر و ساره، مریم و خدیجه، زینب و ام البنین س ، و بی بی دو عالم فاطمه زهرا س ، در نمایش مادرانه به استقبال شهید گمنام رفتند، تا او احساس غریبی نکند 
امشب در مراسم استقبال ، همه زن و مرد ، مادرانه ، برای فرزند میهن مادرانه گریستند و از او استقبال کردند