همراه اول به رسم همراهی با آیین باستان ایرانیان و فرارسیدن «شب چله» یا همان «شب یلدا»، بسته‌های استثنایی مکالمه و اینترنت به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان ارائه می‌دهد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این بسته‌ها که از ساعت ۸ شب ۳۰ آذرماه تا ساعت ۸ صبح یکم دی‌ماه قابل استفاده هستند، […]

همراه اول به رسم همراهی با آیین باستان ایرانیان و فرارسیدن «شب چله» یا همان «شب یلدا»، بسته‌های استثنایی مکالمه و اینترنت به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان ارائه می‌دهد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این بسته‌ها که از ساعت ۸ شب ۳۰ آذرماه تا ساعت ۸ صبح یکم دی‌ماه قابل استفاده هستند، با هدف استقبال از چله بزرگ زمستان طراحی شده است.

تمامی مشترکان همراه اولی برای بهره‌مندی از «بسته‌های ویژه شب یلدا» می‌توانند از ساعت ۸ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱، نسبت به خریداری و فعالسازی بسته موردنظر اقدام کنند.

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای خرید این بسته‌ها می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» و مشترکان انارستان با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» اقدام کنند.

امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ها با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی برای تمامی مشترکان اپراتور اول وجود دارد.