معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: دستگاه ها موظف به ارائه ناوگان حمل و نقل خود به منظورکمک به حمل ونقل زائران اربعین هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز ۲۷ مردادماه، جلسه ستاد اربعین باحضور […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: دستگاه ها موظف به ارائه ناوگان حمل و نقل خود به منظورکمک به حمل ونقل زائران اربعین هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز ۲۷ مردادماه، جلسه ستاد اربعین باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به این که در سفر اربعین حسینی بایستی اتوبوس به راحتی یافت شود و زائران دغدغه حمل و نقل نداشته باشند، تأکید کرد: برای سهولت حمل و نقل سفر زائران اربعین، تا ۲۴ ساعت آینده همه دستگاه های استان موظف هستند آمار ناوگان خود اعم از اتوبوس و مینی بوس اعلام کنند. عدم ارائه آمار نشان گر تخلف دستگاه مربوطه خواهد بود.