نشست جوانان نخبه، هیئت های ورزشی استان کردستان و تشکل های مردم نهاد جوانان در عرصه مبارزه با مواد مخدر نهضت اجتماعی جوانان(بقیه الله) استان کردستان در راستای تمدن نوین جامعه اسلامی، آماده هر گونه همکاری در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیبهای اجتماعی بویژه حوزه اعتیاد و مشکلات آن است. به گزارش […]

نشست جوانان نخبه، هیئت های ورزشی استان کردستان و تشکل های مردم نهاد جوانان در عرصه مبارزه با مواد مخدر

نهضت اجتماعی جوانان(بقیه الله) استان کردستان در راستای تمدن نوین جامعه اسلامی، آماده هر گونه همکاری در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیبهای اجتماعی بویژه حوزه اعتیاد و مشکلات آن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نشست جوانان نخبه، هیئت های ورزشی استان کردستان و تشکل های مردم نهاد جوانان در عرصه مبارزه با مواد مخدر با حضور قائم مقام نهضت اجتماعی جوانان (بقیه الله) استان کردستان برگزار شد.

دکتر انور سقزی در این جلسه که با حضور هیئت های ورزشی استان کردستان، تشکل های مردم نهاد جوانان در عرصه مبارزه با مواد مخدر که با حضور دکتر سلیم کریمی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان، ناجیان مبارزه با مواد مخدر، صبح امروز در سالن جلسات ورزش و جوانان استان کردستان در شهرستان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مواد مخدر به عنوان یک زخم تعفن کرده و بزرگ سالهاست که بر سلامت بسیاری از جوانان استان کردستان در سایه بی توجهی برخی از مسئولان و خود خانواده ها نقاب سیاه کشیده و متاسفانه آسیبهای مختلف آن روز به روز بیشتر از پیش عود میکند.

قائم مقام نهضت اجتماعی جوان (بقیه الله) استان کردستان گفت: یکی از اساس و مولفه های نهضت اجتماعی جوانان بر مبای اجرای دقیق دستورات مقام معظم رهبری در جهت برون رفت مشکلات و آسیبهای اجتماعیست که اعتیاد یکی از مهمترین آنها محسوب میشود.

سقزی افزود: نهضت اجتماعی جوانان
(بقیه الله) در تلاش به وجود آوردن آینده سالم و کاهش مشکلات اقتصادی، بیکاری و…. میباشد که این مهم میسر نمیشود مگر، خود مردم وجوانان با ما دست یاری بدهند و ما نیز بر اساس دستورات و تاکید مقام معظم رهبری در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و مشکلات جوانان به عنوان یک عضو گام دومی انقلاب بصورت جدی وتیم جهادی پای کار هستیم.

وی با اشاره به پتانسیلهای مختلف خدادادی و اشتغال در استان کردستان افزود: درد زخمهای امروز مردم کردستان که سالهاست مدیران نا کار آمد روی آن نمک می پاشند، با تنها چند جلسه و کارگروه وکاغذ بازی حل نمیشود، لذا این امر مهم در درجه اول نیازمند یک روحیه جهادی، افراد متخصص و دغدغه مند و تیم قوی می باشد که با تمام توان خود برای آسیب زدایی، فقر و مبارزه با مشکلات اجتماعی پای کار بیایند.

دکتر سقزی با بیان اینکه ورودی نهضت اجتماعی جوانان( بقیه الله) استان کردستان به روی همه مردم واقشار در جهت رفع مشکلات و کاهش آسیبهای اجتماعی واقتصادی باز است، اضافه کرد: اگر به دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دو برهه جنگی مختلف بنگریم، متوجه میشویم که پیروزی این انقلاب سبز و پایدار بعد از ۴۴ سال حاصل نتیجه و تلاش گروههای جهادی قوی و اثر گذار آن دوران است که با تمام قوای خود به درز مشکلات مردم وکشورشان نفوذ کردند و به مرور پیروزی بزرگی را شکل دادند که سر انجام آن برون رفت مشکلات مردم بود.بنابراین حوزه اعتیاد نیز نیازمند افراد دغدغه مند و تیم قوی می باشد که نهضت آماده دست یاری و همکاری جدی با آنان است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان