دادستان کل کشور گفت: کیفرخواست پرونده جنایات منافقین با ۷۰۰ صفحه به دادگاه رفته که امیدواریم دادگاه با دقت این مسئله را بررسی کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشو گفت: ایران یکی از مدعیان جدی مقابله با جریان نفاق است که متاسفانه حمایت‌های بی در و پیکر […]

دادستان کل کشور گفت: کیفرخواست پرونده جنایات منافقین با ۷۰۰ صفحه به دادگاه رفته که امیدواریم دادگاه با دقت این مسئله را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشو گفت: ایران یکی از مدعیان جدی مقابله با جریان نفاق است که متاسفانه حمایت‌های بی در و پیکر استکبار غرب از منافقین در اوایل انقلاب و سال‌های بعد از آن خصوصا از سال ۶۰ به بعد تا کنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از پیگیری جنایات منافقین کوتاه نخواهیم آمد گفت: جنایاتی که این جانیان به همراه عوامل دیگر استکبار انجام دادند منجر به شهادت ۱۷ هزار نفر از عزیزان کشور ایران شده است.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: مقابله با منافقین و پیگیری پرونده جنایت‌های آن‌ها مسئله‌ای است که ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران و دستگاه قضایی از آن کوتاه نخواهد آمد و تا کنون کار‌های خوبی انجام شده و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده است.

وی افزود: این پرونده با یک کیفرخواست ۷۰۰ صفحه‌ای به دادگاه رفته که امیدواریم دادگاه با دقت این مسئله را بررسی و همه عناصری که در این جنایات مرتبط بودند و مرتکب جنایت شدند را به سزای اعمالشان برسانند.

دادستان کل کشور در پایان گفت: دنیا شاهد است، جریان نفاق که همه استکبار به دنبال آن بود هم در زمانی که در ایران جنایت می‌کردند و هم بعد از رفتن از ایران و آنچه استکبار در توانش بود از آن‌ها حمایت کرد.

وی گفت: بالاخره اخیرا در ۳۰ خرداد امسال، این جنایتکاران با تیر غیب مواجه شدند و ان‌شاءالله مسائل اخیر آغازی برای نابودی این گروهک‌ها باشد.