کشف ۴۰ دستگاه دوچرخه مسروقه از دو سارق در اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۴۰ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسین بساطی در تشریح جزئیات این […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۴۰ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسین بساطی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه شهروندان در برخی از محلات شهر بهارستان اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع اقدامات ویژه ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها آغاز شد.

وی در ادامه گفت: با انجام تحقیقات گسترده میدانی و بررسی شیوه و شگرد خاص سارقان در وقوع این سرقت ها، در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت ها شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام با گشت زنی های نامحسوس ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ این فرماندهی در سطح حوزه استحفاظی، مخفیگاه ۲ سارق شناسایی و متهمان در یک عملیات دقیق و منسجم پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد سارقان دوچرخه های مسروقه را به ۳ مالخر با قیمت های بسیار پایین فروخته اند.

سرهنگ بساطی با اشاره به دستگیری هر ۳ مالخر این پرونده در عملیاتی دیگر خاطر نشان کرد: از مخفیگاه متهمان ۴۰ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف که در این خصوص افراد دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند