به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امیدوار است آبی‌پوشان در داربی ۹۹ پایتخت عملکرد خوبی از خودشان برجای بگذارند. افشین حاجی‌پور، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط آبی‌پوشان پیش از داربی ۹۹ پایتخت اظهار کرد: استقلال چند مهره داشت که می‌توانست به تیم ملی کمک کند اما […]

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امیدوار است آبی‌پوشان در داربی ۹۹ پایتخت عملکرد خوبی از خودشان برجای بگذارند.

افشین حاجی‌پور، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط آبی‌پوشان پیش از داربی ۹۹ پایتخت اظهار کرد: استقلال چند مهره داشت که می‌توانست به تیم ملی کمک کند اما این بازیکنان نتوانستند به تیم ملی راه پیدا کنند و این مساله باعث شد که در کنار استقلال بمانند. قرار بود داربی قبل از بازی‌های جام جهانی برگزار شود اما این بازی به بعد جام جهانی موکول شد. استقلال در شرایط خوبی قرار دارد اما تنها مساله‌ای که این روزها همه را به تب و تاب انداخته است، مسائلی مالی است که شرایط باشگاه را به حاشیه برده است.

وی افزود: فتح‌الله‌زاده به لحاظ مدیریتی، پدر معنوی باشگاه استقلال است و شرایط باشگاه استقلال نسبت به برخی‌ها خیلی بهتر درک می‌کند. او قطعا شرایط را درک کرده است و می‌دانسته که به کجا قرار است بیاید. امیدوارم شرایط باشگاه بهتر شود تا تیم برای داربی پایتخت آماده شود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره داربی پایتخت و شرایط آبی‌پوشان گفت: داربی پایتخت، یک داربی ۶ امتیازی است و امیدوارم یک بازی خوب هواداران شاهد باشند. استقلال داشت روال خوبی را طی می‌کرد و اکثر بازی‌ها را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت و این امکان وجود داشت داربی قبل از جام جهانی برگزار شود اما به خاطر شرایطی که پیش آمد، باعث شد تا این بازی بعد از جام جهانی برگزار شود.

حاجی‌پور افزود: این شرایط برای ۲ تیم مساوی است و این تعطیلات برای همه تیم‌ها بوده است. پرسپولیس هم در شرایط خوبی قرار داشت و ما این مساله را به فال نیک می‌گیریم. به نظر من بازیکنان ملی‌پوش استقلال در شرایط خوبی قرار دارند و نمایش قابل قبولی در جام جهانی داشتند. همه چیز دست به دست هم داده است تا شاهد یک داربی خوب باشیم.

او در پاسخ به این سوال که استقلال با توجه روند بازی‌های خود می‌تواند از عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر دفاع کند؟ گفت: استقلال مدافع عنوان قهرمانی است و روند این تیم تا قبل از جام جهانی امیدوار کننده بود. هنوز این امید برای استقلال وجود دارد و این تیم این توانایی را دارد که از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

وی افزود: داربی پایتخت حکم ۶ امتیاز برای استقلال دارد. ساپینتو هنوز تجربه داربی ندارد و از کسانی که باتجربه هستند، می‌خواهم تجربه و حساسیت داربی را به این مربی منتقل کنند. باید داربی‌بازها در میدان مسابقه حضور پیدا کنند. داربی پایتخت شرایطش با همه بازی‌ها متفاوت است و امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد تا استقلال بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.