مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: جشنواره ویژه‌ای برای شب یلدا در تمام فروشگاه‌های کوثر همراه با تخفیفات و جوایز ویژه از ۱۹ آذرماه آغاز شده و تا ۱۰ دی‌ماه ادامه دارد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور با اعلام […]

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: جشنواره ویژه‌ای برای شب یلدا در تمام فروشگاه‌های کوثر همراه با تخفیفات و جوایز ویژه از ۱۹ آذرماه آغاز شده و تا ۱۰ دی‌ماه ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور با اعلام این خبر گفت: در این ایام نظارت‌های ویژه‌ای بر فعالیت مجموعه‌ها و بازارهای شهرداری از جمله فروشگاه‌های کوثر و بازار گل و گیاه همدانیان انجام می‌شود.
او افزود: برای خدمت‌رسانی به شهروندان اپلیکیشن «همراه بازار کوثر» در دسترس شهروندان قرار گرفته است که می‌توانند خرید خود را به صورت آنلاین از نزدیک‌ترین بازار کوثر انجام دهند.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اعلام اینکه شهروندان با خرید در جشنواره ویژه شب یلدا به ازای هر ۳۰۰ هزار تومان خرید، یک شانس در قرعه‌کشی دارند، توضیح داد: جوایز این قرعه کشی شامل یک دستگاه خودروی کوئیک، ۱۵ ربع سکه بهار آزادی، ۱۵ دستگاه دوچرخه، ۱۵ تخته فرش ۱۲متری، ۱۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۵ دستگاه تلویزیون و ۱۵ دستگاه اسپرسوساز است.
به گفته ماه‌آورپور، در جشنواره ویژه یلدا بیش از ۲۵ قلم کالای دیگر با ۴۰ درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
ماه‌آورپور اضافه کرد: قیمت کالاها توسط بازرسان مستقر در بازارهای کوثر رصد می‌شود و شهروندان در صورت داشتن شکایت، می‌توانند از طریق شماره ۱۳۷ موارد را اطلاع دهند تا در اسرع زمان به آن رسیدگی شود.