رونق گردشگری روستایی در اولویت دولت سیزدهم/ هدف‌گذاری رشد ۱۰ درصدی سفرهای نوروزی به استان اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پیش بینی شود در نوروز ۱۴۰۳ شاهد حداقل ۱۰ درصد افزایش سفرهای نوروزی باشیم زیرا این استان در عرصه‌های مختلف گردشگری سرآمد کشور است و تلاش شده با فعالیت‌هایی که در حوزه […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پیش بینی شود در نوروز ۱۴۰۳ شاهد حداقل ۱۰ درصد افزایش سفرهای نوروزی باشیم زیرا این استان در عرصه‌های مختلف گردشگری سرآمد کشور است و تلاش شده با فعالیت‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های گردشگری انجام شده، مقصدی شایسته برای مسافران باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه، در حاشیه جلسه ستاد سفر استان، گفت: این نشست به میزبانی شهرستان تیران و کرون و با حضور مدیران و مسئولان مرتبط در ۹ شهرستان غربی استان تشکیل شد.
وی ادامه داد: رویکرد اصلی جلسات این ستاد شناسایی مشکلات و چالش‌های دستگاه‌های متولی در حوزه گردشگری و همفکری و مشورت برای رفع این مشکلات است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: مقارن بودن ماه مبارک رمضان، عید نوروز و کنگره ملی شهدا در بهار سال آینده می‌تواند زمینه‌ساز نوروزی شاد، معنوی و قرآنی باشد.
دکتر زینلیان افزود: در این راستا کمیته‌های مختلفی برای نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است و تلاش می‌شود تا شاهد سفرهای ایمن، شاد و خاطره‌انگیز به استان اصفهان باشیم.
وی متذکر شد: دستگاه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی هستند و حسب تجارب خوبی که از سالهای گذشته دارند درصدد رشد سفرهای نوروزی در سراسر استان هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پیش بینی شود در نوروز ۱۴۰۳ شاهد حداقل ۱۰ درصد افزایش سفرهای نوروزی باشیم زیرا این استان در عرصه‌های مختلف گردشگری سرآمد استان‌های کشور است و تلاش شده با فعالیت‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های گردشگری انجام شده، مقصدی شایسته برای مسافران باشد.
دکتر زینلیان عنوان یک: در استان اصفهان بیش از ۵ منطقه نمونه گردشگری با ظرفیت چندین هزار نفره داریم که سالهای گذشته در مدار خدمت‌رسانی نبودند و امید است با این ظرفیت شاهد رونق گردشگری استان باشیم.
وی در خصوص گردشگری روستایی نیز اظهار کرد: در ماه‌های آینده ۲۵۰ میلیارد تومان ماشین آلات در حوزه روستایی وارد استان اصفهان خواهد شد همچنین تسهیلات و پشتیبانی‌های مالی قابل توجهی در راستای رونق گردشگری روستایی در دولت سیزدهم در نظر گرفته شده است.