به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف محموله کالای پزشکی احتکار شده به ارزش۲میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت:در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در یک انباراقدام به دپو و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف محموله کالای پزشکی احتکار شده به ارزش۲میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت:در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در یک انباراقدام به دپو و احتکار انواع کالای پزشکی و پخش و فروش آن به چندین برابر قیمت معمولی در سطح شهرستان می کند، بررسی موضوع جهت دستگیری متهم و کشف کالاهای احتکاری در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه بازرسان اداره صنعت و معدن شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی منسجم یک نفر متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این محل تعداد ۳۰۰هزارقطعه کالای پزشکی شامل ماسک، ژل و محلول ضدعفونی کننده، سرسوزن و چسب آنژیوکت احتکار شده به ارزش ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: احتکار هرنوع کالایی به خصوص لوازمی که با سلامت افراد در ارتباط است باعث اخلال در بازار و بروز پیامد های ناگوار در جامعه و آسیب های جدی به هموطنان شده از این رو پلیس قاطعانه به این موضوع رسیدگی کرده و از شهروندان نیز می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.