سومین جلسه بررسی اصلاح ساختار بودجه برگزار شد سومین جلسه از سلسله جلسات بررسی اصلاح ساختار بودجه کشور با حضور نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارشناسان و صاحبنظران این حوزه در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از  […]

سومین جلسه بررسی اصلاح ساختار بودجه برگزار شد

سومین جلسه از سلسله جلسات بررسی اصلاح ساختار بودجه کشور با حضور نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارشناسان و صاحبنظران این حوزه در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از  مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، در این جلسه که دکتر محسن زنگنه، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارشناسان و صاحبنظران دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان برنامه و بودجه و نیز مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند، حاضران ضمن آسیب‌شناسی نظام بودجه‌ریزی کشور به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این رابطه پرداختند.
در پایان این جلسه نیز مقرر شد تا با ادامه این جلسات و دعوت از همه صاحبنظران و ذینفعان این‌ حوزه، کلیه نظرات کارشناسی اخذ و گزارشی به منظور تسهیل در فرایند بررسی و اصلاح ساختار بودجه‌ریزی کشور تهیه شود.