نوروزگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه بود رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه گفت: نوروزگاه فرصتی برای یادآوری آداب و رسوم، آموزش آیین‌های ملی و معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمد حسینی روز پنجشنبه ٩ فروردین‌ماه ١۴٠٣ با اشاره به استقبال بی‌نظیرمسافران و گردشگراندر […]

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه گفت: نوروزگاه فرصتی برای یادآوری آداب و رسوم، آموزش آیین‌های ملی و معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمد حسینی روز پنجشنبه ٩ فروردین‌ماه ١۴٠٣ با اشاره به استقبال بی‌نظیرمسافران و گردشگراندر ویژه‌ برنامه‌های نوروز امسال این شهرستان افزود: خوشبختانه توانستیم در این ایام با همکاری ادارات مربوطه و با تلاشی مضاعف، برنامه‌ای ویژه برای میزبانی درخور شان مردم این دیار و مسافران و گردشگران نوروزی تدارک ببینیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه در ادامه سخنانش به برپایی ٢٠ غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی به صورت کارگاه‌های زنده و همچنین غذاهای محلی در این برنامه اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری بازی‌های بومی محلی، برگزاری مسابقات و اجرای موسیقی محلی از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام در شهرستان بانه بود.

حسینی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های نوروزی این شهرستان تا پایان روز پنج‌شنبه ٩ فروردین‌ماه از ساعت ١٩ الی ٢٢:٣٠ در محل پایانه مسافربری بانه میزبان مهمانان نوروزی و شهروندان است، بیان کرد: امیدواریم توانسته باشیم با برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع نوروزی ماندگار برای مسافران و گردشگران نوروزی رقم بزنیم.