برگزیده شدن اصفهان به‌عنوان استان برتر در جشنواره ملی «بهین دخت» مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش از برگزیده شدن اصفهان به‌عنوان استان برتر در جشنواره ملی «بهین دخت» خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مشاور امور […]

برگزیده شدن اصفهان به‌عنوان استان برتر در جشنواره ملی «بهین دخت»

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش از برگزیده شدن اصفهان به‌عنوان استان برتر در جشنواره ملی «بهین دخت» خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش از انتخاب اصفهان به‌عنوان استان برتر در جشنواره ملی «بهین دخت» خبر داد.

مرجان پناهی، مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: جشنواره ملی «بهین دخت» باهدف هویت‌بخشی به دختران و ارتقا سبک زندگی اسلامی ایرانی کلید خورد.

وی ادامه داد: این جشنواره فرصتی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای دختران سخت‌کوش کشور در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری بوده است.

پناهی ابراز داشت: محور جشنواره در مقطع ابتدایی، نقاشی و خطاطی با موضوع آزاد انتخاب شد و در مقطع متوسطه اول تولید نسخه شنیداری (پادکست) و نیز زمزمه دخترانه با حضرت معصومه (س) و نامه‌ای به یکی از دختران شهید که خود دانش‌آموزان انتخاب می‌کنند، انتخاب شد.

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: موضوع جشنواره در مقطع متوسطه کارآفرینی انتخاب شد تا دختران دانش‌آموز با رویکرد زیست‌بوم و کارآفرینی، محصولاتی را که خود تولید و به بازار عرضه کرده‌اند به رقابت گذاشتند.