چراغ سبز وزارت جهاد برای حذف مرغ‌‌‌های مادر گوشتی مسن وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده است که مرغداران برای حذف مرغ‌های مادر گوشتی مسن نیاز به مجوز ندارند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، وزارت جهاد کشاورزی در راستای مدیریت گله‌های مرغ مادر گوشتی به مرغداران اجازه داده که گله های با سن بالای […]

چراغ سبز وزارت جهاد برای حذف مرغ‌‌‌های مادر گوشتی مسن

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده است که مرغداران برای حذف مرغ‌های مادر گوشتی مسن نیاز به مجوز ندارند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، وزارت جهاد کشاورزی در راستای مدیریت گله‌های مرغ مادر گوشتی به مرغداران اجازه داده که گله های با سن بالای ۶۴ هفته را حذف کنند.

در بخشنامه‌ای که از سوی معاونت امور دام به روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها ابلاغ شده تاکید شده است با عنایت به مصوبه جلسه مورخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ کارگروه برنامه ریزی تولید گوشت مرغ در کشور و در راستای مدیریت گله های مرغ مادر گوشتی از تاریخ یک بهمن ماه ۱۴۰۱ تا اطلاع ثانوی حذف گله های غیر تولکی مادر گوشتی با سن بالای ۶۴ هفته و گله های دارای تولکی با سن بالای ۹۰ هفته نیازی به مجوز این دفتر ندارد.

به گزارش فارس در ماه های اخیر تولید بیش از اندازه از سوی مرغداران موجب کاهش قیمت بازار شده بود آنها گلایه داشتند که افت بیشتر قیمت موجب متضرر شدن آنها شده است.