گروه استان ها_ اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از کشف دستگاه های حضور و غیاب قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان ، سرهنگ “علی صادقی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری […]


گروه استان ها_ اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از کشف دستگاه های حضور و غیاب قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان ، سرهنگ “علی صادقی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و برای بررسی های بیشتر آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو پرداخته که تعداد ۱۶ دستگاه مخصوص اسکن چهره و حضور و غیاب قاچاق را که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بودند، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم شناسایی که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اشتغال، تولید و اقتصاد داخلی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.