فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کار نیروهای انتظامی حساس، دقیق و پر استرس تر از سایر مشاغل است، انتخاب آنها به عنوان همسر آینده را یک انتخاب حساس ، ویژه و ارزشمند توصیف کرد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در […]

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کار نیروهای انتظامی حساس، دقیق و پر استرس تر از سایر مشاغل است، انتخاب آنها به عنوان همسر آینده را یک انتخاب حساس ، ویژه و ارزشمند توصیف کرد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم جشن ازدواج جمعی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خُم گفت: به تمامی زوج های جوانی که پیوند مبارک خود را در چنین شب و روزی جشن می گیرند تبریک می گویم و معتقدم انتخاب چنین ایام مبارکی برای بزرگترین اتفاق زندگی برکات خداوند متعال را نیز به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همه دخترها و پسرها برای انتخاب همسر آینده خود معیارهایی را در نظر می گیرند افزود: این یک امر طبیعی است اما کافی نیست و بایستی معیارهایی که در نظر گرفته می شوند با ارزش های جامعه دینی نیز مطابقت داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور خطاب به عروس خانم های حاضر در مراسم گفت: شما کسانی را به عنوان همسر آینده خود انتخاب کردید که سرباز و مدافع وطن شدند و باید بدانید که کار آنها حساس، دقیق و پر استرس تر از سایر مشاغل است و مسئولیت های همسر شما با مسئولیت هایی که دیگران دارند تفاوت بسیار زیادی دارد.

رادان، با بیان اینکه انتخاب کارکنان انتظامی به عنوان همسر آینده یک انتخاب حساس، ویژه و ارزشمند است و بایستی معیار چنین انتخابی نیز با هدف، ارزش و قناعت دینی و معنوی همراه باشد اظهار داشت: این معیار اساسی ترین موضوعی است که یک نفر می تواند برای آینده خود ترسیم کند تا بتواند زندگی شیرینی را در کنار همسرش رقم بزند.

عالی ترین مقام انتظامی اضافه کرد: غدیر با نام امام علی (ع) گره خورده و نام ایشان هم در کنار حضرت فاطمه زهرا (س) تکمیل می شود و بنابراین به کسانی که این شب و روز را برای پیوند مشترک خود انتخاب کردند توصیه می کنم تا سیره و روش حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) در همسرداری و فرزند پروری را مطالعه کرده و در زندگی و رفتار خود با یکدیگر به این دو شخصیت بزرگ جهان اسلام اقتدا کنند و مطمئن باشند که در این صورت زندگیشان شیرین ترین زندگی خواهد شد.

وی موفقیت کارکنان پلیس در ماموریت های سخت را مرهون همدلی و همراهی همسرانشان عنوان کرد و اذعان داشت: لبخند محبت آمیز همسران هنگامی که کارکنان پلیس از یک ماموریت سخت و توام با مشکلات فراوان به منزل می آیند به آنان امید، آرامش و قوت قلب می دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین خطاب به کارکنان انتظامی گفت: درست است که شما در شرایط سخت، پر استرس و آماده باش های پی در پی هستید اما هیچ کدام از این ها به همسر و اعضای خانواده شما مربوط نیست و وقتی می خواهید وارد خانه شوید باید همه مشکلات خود را پشت درب منزل قرار دهید و کاملاً در خدمت خانواده خود باشید.

رادان، در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی و روز های خوب و خوش برای زوج های جوان عنوان داشت: از تلاش های سردار “علینقیان پور” فرمانده انتظامی استان اصفهان و تمامی همکاران تحت امرشان که زمینه برپایی این جشن فرخنده را برای زوج های جوان پلیس استان فراهم آوردند تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال می خواهم که همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پناه خود حفظ کرده و عاقبت بخیر کند.