مدیر مخابرات منطقه اصفهان به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد که در زیر به شرح آن میپردازیم: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ رهبرمعظّم انقلاب(مدظله العالی):شهیدان عزیزمان آقایان “رجایی و باهنر “حقیقتاً دو نمونه برجسته از یاران انقلاب و امام بودند. دوم تا هشتم شهریور ماه، یادآور روزهای پرشور خدمت و فداکاری های دو اسوه علم […]

مدیر مخابرات منطقه اصفهان به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد که در زیر به شرح آن میپردازیم:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

رهبرمعظّم انقلاب(مدظله العالی):
شهیدان عزیزمان آقایان “رجایی و باهنر “حقیقتاً دو نمونه برجسته از یاران انقلاب و امام بودند.

دوم تا هشتم شهریور ماه، یادآور روزهای پرشور خدمت و فداکاری های دو اسوه علم و تقوا، شهیدان “رجایی و باهنر” است.
شهادت این دو بزرگوار به دست کوردلان منافق، نه تنها خدشه ای در مسیر شکوفایی و بلوغ انقلاب اسلامی وارد نکرد بلکه پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر ساخت.
هفته دولت فرصت مغتنمی است تا دولتمردان و مسئولین با تببین دستاوردهای انقلاب، زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل مردم شریف ایران را فراهم آورند و همچون گذشته با تأسی از این شهیدان والامقام با روحیه جهادی در راه خدمت گام برداشته و برای حل مشکلات با تکیه بر ظرفیت های موجود در کشور تلاش کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر به خصوص شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن «هفته دولت» را به تمام دولتمردان و کارکنان خدوم به ویژه همکاران مخابرات منطقه اصفهان تبریک عرض می نمایم.
سلامتی و موفقیت همگان را در راستای تحقق به آرمانهای بلند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

اسماعیل قربانی
مدیر مخابرات منطقه اصفهان