مردم اصفهان پای کار توسعه و بازسازی عتبات عالیات رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: مشارکت مردم در کمک به توسعه و بازسازی عتبات عالیات ۱۳۲ درصد افزایش داشته و نشان می‌دهد مردم ما علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد، پای کار هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جعفر عسکری صبح […]

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: مشارکت مردم در کمک به توسعه و بازسازی عتبات عالیات ۱۳۲ درصد افزایش داشته و نشان می‌دهد مردم ما علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد، پای کار هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، جعفر عسکری صبح امروز در همایش ائمه جماعات مساجد اصفهان که با موضوع تبیین پویش «کاشی حرم» برگزار شد، با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در توسعه و بازسازی عتبات عالیات، گفت: قرارگاه‌های فرهنگی اصلی شیعه، حرم ائمه اطهار (ع) هست و در جهت توسعه این حرمین، هر قدمی می‌توان برداشت.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان افزود: درست است که شرایط اقتصادی جامعه ایجاب نمی‌کند که ما به‌صورت گسترده تبلیغ کنیم، ولی شما روحانیون و ائمه جماعات مساجد می‌توانید این موضوع را برای عموم مردم تبیین و تبلیغ کنید.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم در کمک به توسعه و بازسازی عتبات عالیات ۱۳۲ درصد افزایش داشته و نشان می‌دهد مردم ما علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد، پای کار هستند.

عسکری با بیان اینکه یکی از سوژه‌هایی که در دست اقدام داریم، پویش کاشی حرم است، اظهار کرد: صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلی درحال اتمام است و پویش کاشی حرم در راستای تکمیل این صحن اجرا می‌شود؛ سهم هر کاشی نیز در این پویش، ۲۰۰ هزار تومان است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: مردم ما به حرمت خون شهدایی که تا کنون تقدیم کرده‌ایم، پای صندوق‌های رأی حضور پیدا خواهند کرد و نمی‌گذارند دشمن از این موقعیت سو استفاده کند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن منتظر چنین فرصت‌هایی است که علیه ایران و ملت ایران توطئه کند، عنوان کرد: جناح‌های سیاسی نیز مردانه و برای حل مشکلات مردم پای کار انتخابات باشند.