به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، متن پیام به شرح ذیل است:«بسم الله الرحمن الرحیم»فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، متن پیام به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
از خداوند منان برای همه شما عزیزان در عرصه ارتباطات و روابط عمومی توفیقات روز افزون را خواستارم.

ابراهیم باصری: مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران

خبرنگار: کویستان عبدالحکیمی