اعضای انجمن سردخانه داران استان اصفهان با علی مالکی سرپرست اداره کل دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، مالکی افزود: با توجه به اهمیت نگهداری مواد غذائی در سردخانه ها و حفظ سلامت جامعه، رعایت الزامات مندرج در آئین نامه […]

 
 اعضای انجمن سردخانه داران استان اصفهان با علی مالکی سرپرست اداره کل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، مالکی افزود: با توجه به اهمیت نگهداری مواد غذائی در سردخانه ها و حفظ سلامت جامعه، رعایت الزامات مندرج در آئین نامه شماره ۱۸۹۹ الزامی بوده و کلیه اعضای انجمن مکلف به اجرای آن می باشند. 
 در ادامه مرتضی رومی زاده رئیس انجمن سرخانه داران استان اصفهان ضمن تشکر از برگزاری این جلسه به بیان مسائل و ابهامات موجود در راستای اجرای آئین نامه مذکور پرداخت و برای تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت دانش فنی اعضای انجمن در پیشبرد اهداف اداره کل، اعلام آمادگی نمود.
مالکی بیان داشت: درحال حاضر تعداد ۳۸ سردخانه تحت پوشش این اداره کل بوده که با بروز رسانی اطلاعات مربوطه این تعداد افزایش خواهد یافت .
مالکی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، جهت ساماندهی و نظارت عالیه بر حسن اجرای استانداردهای مربوطه و همچنین حل مشکلات موجود دراین زمینه، موارد در شورای استاندارد استان مطرح ومرتفع خواهد شد.
در پایان مقرر گردید دوره آموزشی با محتوای کاربردی مختص اجرای آئین نامه مورد اشاره برای مسئولین فنی و مدیران سردخانه ها با مشارکت انجمن و اداره آموزش وترویج اداره کل برگزار گردد