مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد: افزایش پروژه های قابل افتتاح آبفا به ۱۲ مورد در هفته دولت/ طرح اضطراری آبرسانی به شهر مریوان مهمترین پروژه است مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: در هفته دولت امسال ۱۲ طرح در بخش آب با اعتبار بیش از ۷۳۷ میلیارد ریال در ۴ شهرستان افتتاح […]

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد: افزایش پروژه های قابل افتتاح آبفا به ۱۲ مورد در هفته دولت/ طرح اضطراری آبرسانی به شهر مریوان مهمترین پروژه است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: در هفته دولت امسال ۱۲ طرح در بخش آب با اعتبار بیش از ۷۳۷ میلیارد ریال در ۴ شهرستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهندس محمد فرهاد اظهار کرد: مهمترین این پروژه ها، بهره برداری از فاز نخست طرح آبرسانی اضطراری به شهر مریوان( تصفیه خانه آب اضطراری) با هزینه ۵۰ میلیارد تومان است.
وی افزود: همچنین حفر و تجهیز چاه شماره ۵۲ نی با ۷۰۰ میلیون تومان هزینه و حفر و تجهیز چاه مجتمع بیلو با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار، دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت در شهرستان مریوان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: پروژه انتقال آب چشمه کانی اصحاب به سبدلو با اعتبار ۵ میلیارد تومان، تهیه و نصب و راه اندازی سیستم کامل ازن زنی تصفیه خانه آب بانه با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان و احداث مخزن ازن زنی تصفیه خانه آب بانه با اعتبار یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در راستای پروژه آبرسانی به بانه افتتاح می شود.

مهندس فرهاد خاطرنشان کرد: آبرسانی به شهر بلبان آباد با اعتبار ۴ میلیارد تومان، احداث ایستگاه پمپاژ جشنی آباد با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، آبرسانی به روستای سیس با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و آبرسانی به روستای نبی آباد با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان پروژه هایی است که در هفته دولت امسال در شهرستان دهگلان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: در شهرستان کامیاران، آبرسانی به روستای ورمکان با ۴۵۰ میلیون تومان و آبرسانی به روستای مروارید با یک میلیارد تومان اعتبار در این هفته افتتاح می شود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان