واحدهای صنعتی و معدنی در دهاقان، پایش شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از واحد حفاظت محیط زیست دهاقان، شهرک صنعتی و تعدادی از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان به منظور بررسی عملکرد و میزان آلایندگی مورد پایش قرار گرفتند. در این پایش که با حضور حمیرا صفی قلی […]

واحدهای صنعتی و معدنی در دهاقان، پایش شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از واحد حفاظت محیط زیست دهاقان، شهرک صنعتی و تعدادی از واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان به منظور بررسی عملکرد و میزان آلایندگی مورد پایش قرار گرفتند.

در این پایش که با حضور حمیرا صفی قلی معاون محیط زیست انسانی و مریم کرمانی سرپرست اداره حفاظت و مدیریت زیست محیطی آب و خاک و پسماند انجام شد، وضعیت زیست محیطی واحدهای آلاینده و متقاضی استفاده از تسهیلات صندوق ملی محیط زیست مورد بازرسی قرار گرفت.

دهاقان مرکز شهرستان دهاقان و در فاصله ۹۰ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان در مرکز فلات ایران و در دامنه شرقی کوه‌های زاگرس واقع شده‌است. این شهرستان با مساحت ۱۴۵۰ کیلومتر مربع، از شرق به شهرستان شهرضا، از غرب به شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال بختیاری، از شمال به شهرستان مبارکه و از جنوب به شهرستان سمیرم علیا محدود می‌شود و در میانه راه شوسه بروجن – شهرضا واقع شده‌است.