بازدید نماینده ولی فقیه از خانه جوان سنندج به جهت بررسی مشکلات حوزه جوانان، از نزدیک پای درددِل‌های جوانان نشست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی صبح امروز با حضور در خانه جوان سنندج، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و از نزدیک پیگیر مشکلات جوانان شد. نماینده […]

بازدید نماینده ولی فقیه از خانه جوان سنندج به جهت بررسی مشکلات حوزه جوانان، از نزدیک پای درددِل‌های جوانان نشست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی صبح امروز با حضور در خانه جوان سنندج، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و از نزدیک پیگیر مشکلات جوانان شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این بازدید در جریان آخرین اقدامات و فعالیت‌های این خانه قرار گرفت و در نشست صمیمی با سازمان‌های مردم نهاد از نزدیک پای دردِدل‌های جوانان نشست.

وی از جوانان خواست که طرح و ایده خود را ارائه بدهند، تا ضمن پیگیری خواسته‌ها و حل مشکلاتشان، زمینه اجرای آن تسهیل شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی پس از درخواست مدیرکل و معاون ورزش و جوانان کردستان و مدیر خانه جوان سنندج مبنی بر جلوگیری از فروش مکان سابق حوزه جوانان و اختصاص آن به حوزه جوانان، گفت: این خواسته را از استاندار کردستان پیگیری خواهیم کرد تا این محل برای استفاده در اختیار جوانان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: خانه جوان ظرفیت بسیار بالایی برای برپایی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و بسیاری از برنامه‌های سمن‌های جوانان و تحویل کارهای فاخر به جامعه دارد که می‌توان به بهترین شکل از این مکان استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خطاب به جوانان عنوان کرد: سعی کنید این حلقه را همواره حفظ کنید و ما نیز برای پیگیری و تسریع در حل مشکلات‌تان، حمایت خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه ارتباط این حوزه با دانشگاه‌ها تقویت شود، یادآور شد: جوانان از ظرفیت پارک علم و فناوری استان کردستان غفلت نکنند چراکه این مجموعه راه‌گشا و می‌تواند حمایت مالی و مکان فعالیت در اختیار این حوزه قرار بدهد.

حجت‌‌الاسلام و المسلمین پورذهبی از آمادگی برای تداوم جلسات هم‌اندیشی و پیگیری حل مشکلات این حوزه در استان خبر داد و تصریح کرد: برخی از کارها و برنامه‌ها نیاز به اعتبار ندارد بلکه باید برای اجرا پیگیری شود.

مدیرکل و معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کردستان و مدیر خانه جوان سنندج نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از رویکرد و شیوه فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان و این مجموعه پرداختند.

مدیر خانه جوان سنندج با قدردانی از توجه نماینده ولی فقیه در استان کردستان به حوزه جوانان، گفت: رویکرد و نگاه ویژه نماینده حضرت آقا در استان امیدبخش و مایه مباهات و خوشحالی قشر جوان است.

«توجه بیشتر مسئولان استانی به حوزه جوانان، برقراری عدالت در تقسیم‌بندی و تخصیص اعتبارات، آموزش در حوزه‌های مختلف اشتغالزایی، اختصاص بودجه و مکان مستقل ویژه فعالیت» از جمله مطالبات مطرح‌شده جوانان در این نشست بود.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان