«جشن عبادت» ۴ هزار فرشته در سنندج برگزار شد جشن تکلیف ۴ هزار دانش آموز دختر در ورزشگاه ۲۲ گولان شهرستان سنندج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نخستین فراخوان جشن تکلیف ۴ هزار فرشته در سنندج با استقبال پرشور و دیدنی دختران ۹ ساله به همراه مادران در ورزشگاه […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نخستین فراخوان جشن تکلیف ۴ هزار فرشته در سنندج با استقبال پرشور و دیدنی دختران ۹ ساله به همراه مادران در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در این مراسم ضمن تبریک رسیدن به جشن تکلیف این دختران،اظهار داشت:تکلیف یعنی احساس مسئولیت و حشن تکلیف یعنی گرفتن جشنی برای احساس مسئولیت که وظایفی برای شما، پدر و مادر و مسئولین تعیین شده است.
وی گفت:وظیفه والدین این است که شما را در رسیدن به تربیت نسلی که دلسوز نظام و انقلاب باشد تربیت کند و با فراهم کردن زمینه تحصیل شما را برای رسیدن به اهدافتان در جامعه کمک کند.


وی افزود:وظیفه شما دانش‌آموزان این است که درس بخوانید، انسان شایسته و با معنویت شوید و به کشورتان عشق بورزید.
وی تصریح کرد:جشن تکلیف به عنوان جشن عمل به دستورات الهی است که باید در جامعه نهادینه شود.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نیز در این مراسم این جشن را به همه دانش‌آموزان تبریک گفت و اظهار داشت: امیدواریم در آینده شما مسئولیت استان و کشورتان را در دست بگیرید و افرادی دلسوز برای نظام و این انقلاب باشید.


جشن تکلیف سرآغازی شیرین برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت است که کودکان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند دادند.
در پایان مراسم دو رکعت نماز شکر با امامت ماموستا فایق رستمی اقامه شد.