فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منطق انقلاب اسلامی قدرت برای برقراری عدالت است و اینکه در جهان، صدای مستضعفان و مظلومان بلند باشد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر،سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ظهر سه شنبه در همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور در مشهد با بیان اینکه منطق انقلاب […]

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منطق انقلاب اسلامی قدرت برای برقراری عدالت است و اینکه در جهان، صدای مستضعفان و مظلومان بلند باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر،سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ظهر سه شنبه در همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور در مشهد با بیان اینکه منطق انقلاب اسلامی قدرت برای برقراری عدالت است، اظهار کرد: اینکه در جهان، صدای مستضعفان و مظلومان بلند باشد و پیمان ما با متحدانمان اعتقادی است و پای آن هم می‌مانیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر تحریم را بردارند چندان خوشحال نمی‌شویم و اگر هم ادامه دهند، ناراحت نمی‌شویم، زیرا چشم به حمایت بیگانگان نداریم.

وی با بیان اینکه دشمن ذره‌ای رحم ندارد، افزود: دشمن تاکنون هر اقدامی که توانسته علیه ما اعمال کرده است. اگر قدرتمند نبودیم، آنها حمله می‌کردند اما چون قدرتمند شده ایم از مواجهه با ما فراری هستند و این قدرت ما روزانه تصاعدی و فزاینده است.

سلامی افزود: مشکلاتی که تحریم‌ها ایجاد کرده است، کمتر از ۱۰ درصد است و اگر درست عمل کنیم آنقدر استعداد و ظرفیت و امکانات داریم که می‌توانیم با تکیه بر اعتقاد و مکتب و رهنمودهای رهبری از همه مشکلات عبور کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنگ اصلی در جهان کنونی جنگ تبیین، تفکر و اندیشه است و آنچه به عنوان جنگ نظامی، اطلاعاتی و امنیتی مطرح است جلوه ظاهری نیرویی است که در ژرفای اندیشه ملت‌ها و دولت‌ها در جریان است.

وی ادامه داد: نتیجه اندیشه غیر وحیانی، ساخت بمب اتم و استفاده آن علیه انسان‌های بی گناه است. دارندگان سلاح اتمی از آن به عنوان راهبردی برای برخورد با ملت‌ها استفاده می‌کنند و همه در خدمت اهداف شیطانی است.

سلامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص ساخت سلاح‌های نظامی و دقت کاربرد آنها تاکید بسیاری دارند تا افراد بی‌گناه جان خود را از دست ندهند. در منطق اسلام استفاده از سلاح هسته‌ای و نابودی نسل هیچ جایگاهی ندارد. ما بسیاری از کارها را علیه دشمنان به خاطر ملاحظات اخلاقی انجام نداده ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دقت سلاح‌های ما برای اهداف ثابت و متحرک ۱۰۰ درصد است و پهپادهای ما می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی هر نقطه را که بخواهند مورد هدف قرار دهند