مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از موکب اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان کامیاران بازدید کرد. علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به اتفاق دکتر کیوان شافعی فرماندار و زبیرحسین پناهی مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان کامیاران و هئیت همراه از موکب اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان کامیاران بازدید کردند. […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از موکب اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان کامیاران بازدید کرد.

علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به اتفاق دکتر کیوان شافعی فرماندار و زبیرحسین پناهی مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان کامیاران و هئیت همراه از موکب اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان کامیاران بازدید کردند.

علی اصغر دریایی در این بازدید، ضمن خسته نباشید به متولیان این موکب، کار آنها را در خدمت رسانی به زائران، بزرگ و ارزنده توصیف کرد و از زحمات آنها قدردانی کرد.

وی خدمت رسانی به زوار اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را یک کار ارزشمند فرهنگی عنوان کرد وگفت: فرهنگ عاشورا یکی از ارزشمندترین فرهنگهای دین مبین اسلام است که هموار در طول تاریخ تاکنون درخشان بوده و زنجیره مستحکم فرهنگی آن به نسلهای بعدی در حال رشد و ترقی است.

دریایی افزود: امیدواریم هر کدام به سهم خود در اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بتوانیم یک گام کوچک در مقابل معنویت و فرهنگ عظیم حسینی برداریم.

اسماعیل باتمانی