وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ مدارکی حاوی منابع اطلاعاتی انسانی محرمانه را به صورت غیرقانونی نگه داشته است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل خبرگزاری تسنیم وزارت دادگستری آمریکا: ۱۸۴ سند اطلاعات دفاعی در عمارت ترامپ شناسایی شد وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ مدارکی حاوی منابع اطلاعاتی انسانی محرمانه […]

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ مدارکی حاوی منابع اطلاعاتی انسانی محرمانه را به صورت غیرقانونی نگه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل خبرگزاری تسنیم

وزارت دادگستری آمریکا: ۱۸۴ سند اطلاعات دفاعی در عمارت ترامپ شناسایی شد

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ مدارکی حاوی منابع اطلاعاتی انسانی محرمانه را به صورت غیرقانونی نگه داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت دادگستری آمریکا در استشهاد نامه‌ای اعلام کرد دونالد ترامپ مدارکی حاوی منابع اطلاعاتی انسانی محرمانه و بسیار محرمانه را به صورت غیرقانونی نگه داشته است.

در این استشهاد نامه یک مامور مخفی اف‌بی‌آی، اظهار کرد وزارت دادگستری ۱۸۴ سند شامل اسناد مربوط به اطلاعات دفاعی ملی را در اسناد کشف شده از عمارت ترامپ در فلوریدا شناسایی کرده است.

همچنین براساس این استشهادنامه ۳۲ صفحه‌ای، دیگر اسناد کشف شده از این عمارت دست نوشته های کسل کننده ترامپ بوده است.

در اسناد منتشر شده در این استشهاد نامه آمده است که شمار زیادی از شاهدان غیرنظامی،از اقدامات ترامپ پس از ترک کاخ سفید آگاهی داشته‌اند و همین موضوع به جریان تحقیقات کمک بسیار زیادی خواهد کرد.