میر سرتیپ آشتیانی با تاکید بر اینکه در مجموعه نیروهای مسلح به دنبال کار ترکیبی هستیم، اظهار کرد: ما ابتدا امکانات دشمن را شناسایی می‌کنیم و بعد در وزارت دفاع وظیفه تسلیح انجام و نیازمندی‌ها در آن تعریف و الگوی سلاح و تجهیزات ترسیم و نقشه راه آن تدوین می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهید […]

میر سرتیپ آشتیانی با تاکید بر اینکه در مجموعه نیروهای مسلح به دنبال کار ترکیبی هستیم، اظهار کرد: ما ابتدا امکانات دشمن را شناسایی می‌کنیم و بعد در وزارت دفاع وظیفه تسلیح انجام و نیازمندی‌ها در آن تعریف و الگوی سلاح و تجهیزات ترسیم و نقشه راه آن تدوین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ‌ایسناامیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در شبکه خبر سیما به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: ما در وزارت دفاع قرارگاه اقتصادی و نفت و مسکن را تشکیل دادیم و هفت شورای راهبردی برای هم افزایی فعالیت‌های وزارت دفاع تشکیل دادیم. در حوزه صنعتی ساماندهی کردیم از جمله در صنعت هوایی و صنعتی و حوزه موشکی.

وی افزود: در حوزه موشکی ما در زمینه کروز و بالستیک کار کرده‌ایم که اقدامات بزرگی هم انجام شده است. همچنین پهپادهای رزمی را داشته‌ایم و قابلیت‌ها را افزایش داده‌ایم.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه در مجموعه نیروهای مسلح به دنبال کار ترکیبی هستیم، اظهار کرد: ما ابتدا امکانات دشمن را شناسایی می‌کنیم و بعد در وزارت دفاع وظیفه تسلیح انجام و نیازمندی‌ها در آن تعریف و الگوی سلاح و تجهیزات ترسیم و نقشه راه آن تدوین می‌شود. ما در حوزه پدافند هوایی متناسب با موشک‌های پدافند هوایی و تجهیزات راداری پاسخگوی تهدیدات دشمن هستیم.