آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حسینیه شهید قاسم سلیمانی بهشت رضا (ع) برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «ایثار»، کامیار ثقفی ضمن ادای احترام به […]

آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در حسینیه شهید قاسم سلیمانی بهشت رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «ایثار»، کامیار ثقفی ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: هر انسانی باید تلاش کند و نیاز در لحظه را بشناسد و برای رفع آن بکوشد، اگر فردا فهمیدید کار گذشته و دیر شده است، بخشی از مشکلات جامعه ایثارگری همین است و باید سریع شناسایی و برای رفع آن تلاش شود.
دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در کنار همه توفیقات که در جمهوری اسلامی داشتیم و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آن به عنوان عظمت نام برده شده، عقب‌ماندگی‌هایی هم وجود دارد، بخش‌هایی از کار مانده که نیاز است برای آن کار شود.
وی با بیان اینکه حرکت کند در مسیر انقلاب خود یک انحراف است، ادامه داد: امروز جامعه به تحول نیاز دارد و راه منحصر به فرد تحول، بهره‌مندی از جوانان مؤمن متعهد انقلاب است و باید به‌کارگیری شیوه‌های نو به صورت جهشی کار جهادی با رویکرد جدید انجام شود و در واقع در مسیر انقلاب باید پویا و فعال بود.
ثقفی افزود: مسیر انقلاب و معماری جمهوری اسلامی مشخص است، حکومت اسلامی ساختارهای مختلف دارد اما یکی از موارد بسیار مهم، اتکا به مردم است، در دیدگاه امام راحل، بسیاری از مشکلات با حضور مردم رفع می‌شود و موفقیت نظام جمهوری اسلامی در گرو مشارکت فعال مردم در حوزه‌های مختلف است.
دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص جایگاه جامعه ایثارگری تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و. جامعه از ایثارگران انتظار دارند در تمامی صحنه‌ها پیشتاز باشند و حضوری فعال داشته باشند که تاکنون نیز همین‌گونه بوده است.
وی ضمن قدردانی از سرپرست سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: از زحمات شایسته این بانوی فرهیخته تشکر و قدردانی می‌کنم و باید اعتراف کنم هر جا بانوان مؤمن انقلابی ورود پیدا کردند کار به نحو احسن انجام شده است.
در پایان این مراسم دستیار ویژه و قائم مقام در امور جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از زحمات صدیقه خدیوی سرپرست بنیاد استان خراسان رضوی حکم انتصاب «حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی» به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی را به وی اعطا کرد.