تعطیلی مجتمع گردشگری صفه، شهر رویاها و تله‌سی‌یژ در تاسوعا و عاشورای حسینی مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از تعطیلی مجتمع گردشگری صفه، شهر رویاها و تله‌سی‌یژ در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری […]

تعطیلی مجتمع گردشگری صفه، شهر رویاها و تله‌سی‌یژ در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از تعطیلی مجتمع گردشگری صفه، شهر رویاها و تله‌سی‌یژ در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان، شهربازی شهر رویاها، مجتمع گردشگری صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان در روزهای تعطیل رسمی تاسوعا و عاشورای حسینی (پنجم و ششم مردادماه سال جاری) تعطیل است.
او افزود: همچنین مجموعه شهر رویاها در تاریخ چهارم مردادماه، روز چهارشنبه (شب تاسوعای حسینی) نیز تعطیل است.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این مراکز پس از تاسوعا و عاشورای حسینی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و مجموعه شهر رویاها همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ آماده ارائه خدمت به گردشگران و مردم شریف اصفهان است.
او ادامه داد: مجموعه تله‌کابین صفه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ و روزهای پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۴ میزبان گردشگران است و علاقمندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا غروب آفتاب به تله‌سی‌یژ ناژوان مراجعه کنند.