یکی از رزمندگان مدافع حرم و مدافع امنیت کشور درددلی با مسئولین کشور به ویژه رییس جمهور و قانونگذاران کشور داشته که در زیر به آن می پردازیم.بسم الله الرحمن الرحیم ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای سید ابراهیم رئیسی با سلام و تحیات الهی اینجانب یکی از سربازان رزمنده سردار رشید اسلام شهید […]

یکی از رزمندگان مدافع حرم و مدافع امنیت کشور درددلی با مسئولین کشور به ویژه رییس جمهور و قانونگذاران کشور داشته که در زیر به آن می پردازیم.
بسم الله الرحمن الرحیم ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای سید ابراهیم رئیسی با سلام و تحیات الهی اینجانب یکی از سربازان رزمنده سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی که به مدت ۱۲ ماه و ۱۶ روز در جبهه مقابله و مبارزه با تروریسم جهانی عوامل داعش و همچنین مزدوران سعودی و آمریکایی به عنوان رزمنده مدافع حرم از حریم اهل بیت علیه السلام دفاع نموده ام و جنگیده ام برای تان مینویسم.
وی ادامه داد: یادتان هست که این مزدوران تا خیابان پاستور و ساختمان مجلس شورای اسلامی آمدند؛ یادتان هست تا مرزهای کشورمان با کشور عراق این تروریست ها آمدند یادتان هست بیش از ۷۰ درصد مردم مظلوم سوریه به اسارت این تروریست ها قرار گرفته اند؛ در اینجا بود که سردار دل ها پای در میدان معرکه گذاشت و با فرماندهی نشات گرفته از کلام امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام و با رهنمودهای مقام معظم رهبری فرماندهی معظم کل قوا و با ایثارگری مدافعان حرم تمام نقشه های دشمن نقشه بر آب شد و امروز به حمدالله شاهد امنیت در منطقه به ثمره خون همین شهدای مدافع حرم هستیم.
این رزمنده مدافع حرم افزود: جناب آقای رئیس جمهور متاسفانه امروز در دستگاه های دولتی هیچ گونه ارزشی برای این رزمندگان قائل نیستند و امروز شاهد این هستیم که در خصوص تغییر وضعیت شغلی این رزمندگان اعم از مدافع حرم و مدافع امنیت مسئولین اعلام می دارند که در بخشنامه تغییر وضعیت کارکنان بخش دولتی مدافعان حرم جزو رزمندگان محسوب نمی شوند این ظلم بسیار بزرگی در حق این رزمندگان است مگرنه این که سردار عزیزمان سلیمانی فرمود یک روز جنگ با داعش برابر هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

وی در پایان این درد دل عنوان کرد: انتظار ما از شما رئیس جمهور انقلابی و مردمی و همچنین مجلس انقلابی و مردمی این است که این موضوع را سریعاً رسیدگی نمایید.

و حال با درد دلی که از سوی این رزمنده عنوان شد این سوال مطرح می شود که چرا مدافعان حرم جزو رزمندگان محسوب نمی شوند؟ و آیا در این باره برای کسانی که در زمان حال با وجود تمام امکانات و پیشرفت ها و تکنولوژی امروزی که وجود دارد، به خاطر دفاع از امنیت کشور حتی در غربت و در خارج از مرزهای کشور جنگیده و به خاطر آرامش ما جان خود را به خطر انداخته اند؛ زمان اصلاح این قانون فرا نرسیده است؟
خبرنگار: الهام خانی