استاندار اصفهان با تأکید بر تشکیل جلسات شورای عالی بِرَند و به کارگیری بیش از پیش همکاری بخش خصوصی، ایجاد نگاه برخودار بودن اصفهان توسط مدیران گذشته را ازجمله مهمترین موانع رفع مشکلات دانست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر […]

استاندار اصفهان با تأکید بر تشکیل جلسات شورای عالی بِرَند و به کارگیری بیش از پیش همکاری بخش خصوصی، ایجاد نگاه برخودار بودن اصفهان توسط مدیران گذشته را ازجمله مهمترین موانع رفع مشکلات دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی روز پنجشنبه در جلسه شورای بخش خصوصی با دولت در محل اتاق بازرگانی اصفهان افزود: این رخدادها باید بتواند در تقویم جهانی جای بگیرد و همگان در کشورهای گوناگون در سال‌های متمادی خود را با آن وفق دهند و در آن حضور فعال داشته باشند.
وی اضافه کرد: درصورتی‌که این رخدادها با ایام خاصی در کشور هم‌زمان بود نباید زمان آن رویداد تغییر یابد بلکه شکل و شمایل آن باید تا حدودی رنگ و بوی همان ایام خاص را بگیرد.
استاندار اصفهان با تأکید بر تشکیل جلسات شورای عالی بِرَند اظهار داشت: این جلسات باید به تشویق بیشتر بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف منجر شود و همگان به پیشرفت و اجرای تصمیمات آن تعلق‌خاطر داشته باشند.
دکتر مرتضوی اظهار داشت: در ۴۰ ساله گذشته مدیران و مسئولان جلوه‌ای از برخورداری در اذهان ایجاد کردند تا جایی که مشکلات این خطه در تصمیمات ملی لحاظ نگردید.
وی خاطرنشان کرد: اما بسیاری معضلات این منطقه را به‌خوبی نمی‌دانند برای مثال استان اصفهان حدود ۸۵۰ هزار حاشیه‌نشین دارد که از جمعیت برخی استان‌ها بیشتر است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: بعضی از مناطق استان وضعیت اَسَفباری دارد اما درد و مشکل آن به‌خوبی دیده و شنیده نمی‌شود و دلیل آن نگاه برخورداری اصفهان بوده که طی دهه‌ها در افکار عمومی ایجادشده است.
دکتر مرتضوی افزود: لازم است فعالان بخش خصوصی استان از چهره‌های ملی و برای مثال کمیسیون‌های مختلف به اصفهان دعوت ‌کنند ودر سلسله برنامه‌های خود فرازها و فرودهای این خطه را به میهمانان نشان دهند تا آنان با واقعیت موجود آشنا شوند تا دچار اِجحاف نشویم.