فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری کلاهبردار ۲میلیارد ریالی با ۲۴۰ شاکی در فضای مجازی توسط پلیس فتا استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار “علی آزادی” فرمانده انتظامی کردستان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: به دنبال شکایت جمعی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری در فضای مجاری از […]

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری کلاهبردار ۲میلیارد ریالی با ۲۴۰ شاکی در فضای مجازی توسط پلیس فتا استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار “علی آزادی” فرمانده انتظامی کردستان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: به دنبال شکایت جمعی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری در فضای مجاری از آنان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.
وی افزود: فرد کلاهبردار با استفاده از درج آگهی وسوسه انگیز فروش انواع کالاها با قیمت ارزان و تخیفات ویژه در شبکه های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری و اخذ مبلغی به عنوان بیعانه از شهروندان می کرد که کارشناسان پلیس فتا استان کردستان پس از هماهنگی با مراجع قضائی موفق به شناسایی کلاهبردار شدند و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان کردستان کردستان گفت: متهم در اظهارات خود به ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد که در این راستا ۲۴۰ شاکی از سراسر کشور به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان