شاخص کل بازار سرمایه در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار با ریزشی ۲۰هزارواحدی به ارتفاع ۲میلیون و ۳۲هزار واحد رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شاخص کل بازار سرمایه در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار، با ریزشی ۲۰هزارواحدی به ۲ میلیون و ۳۵ هزار واحد رسید، همچنین شاخص هم‌وزن نیز با ریزشی ۱۰هزارواحدی، ارتفاع ۷۰۰ […]

شاخص کل بازار سرمایه در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار با ریزشی ۲۰هزارواحدی به ارتفاع ۲میلیون و ۳۲هزار واحد رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شاخص کل بازار سرمایه در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار، با ریزشی ۲۰هزارواحدی به ۲ میلیون و ۳۵ هزار واحد رسید، همچنین شاخص هم‌وزن نیز با ریزشی ۱۰هزارواحدی، ارتفاع ۷۰۰ هزار واحد را از دست داد و به ارتفاع ۶۹۸هزارواحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «شپنا»، «شستا» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خگستر»، «خودرو» و «سصفها» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «حپرتو» و «خاور» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

در بازار امروز ۲۲ نماد در محدوده مثبت و ۳۷۸ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۵۲ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۳ نماد در محدوده منفی معامله شدند.