توزیع افزون بر ۲۲ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در استان فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان: در این مرحله ۲۲ هزار و ۸۹۵ بسته به ارزش ۲۲۸ میلیارد ریال در استان توزیع می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ یذدار یزد صادق حسینی در مراسم توزیع بیست و هفتمین مرحله توزیع […]

توزیع افزون بر ۲۲ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در استان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان: در این مرحله ۲۲ هزار و ۸۹۵ بسته به ارزش ۲۲۸ میلیارد ریال در استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ یذدار یزد صادق حسینی در مراسم توزیع بیست و هفتمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در کردستان که افزون بر ۲۲ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از آغاز طرح نهضت کمک مومنانه تاکنون ۸۵ هزار بسته معیشتی، ۶ هزار جفت کفش، ۴۰۰ سری جهیزیه در این استان توزیع شده است.

سردار سیدصادق حسینی با اشاره به آغاز بیست و هفتمین مرحله توزیع کمک مومنانه در تاریخ ۲۸ اسفند در استان، افزود: در این مرحله ۲۲ هزار و ۸۹۵ بسته به ارزش ۲۲۸ میلیارد ریال در استان توزیع می شود.

وی ادامه داد: از مجموع این بسته‌های معیشتی ۲۰ هزار و ۴۵ بسته به همت بسیج سازندگی و ۲ هزار و ۸۵۰ بسته هم توسط قرارگاه خاتم الانبیاء تامین شده است و در این ایام توزیع می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در قالب طرح نذوار امید هم ۱۳ هزار و ۲۵۰ بسته پوشاک توسط پایگاه های بسیج در محلات توزیع خواهد شد.

استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: مسیر نورانی حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند با رهنمود رهبر معظم انقلاب در ایام کرونا آغاز شد و با همت سپاه پاسداران تاکنون ادامه داشته است.

اسماعیل زارعی کوشا ضمن تشکر از توزیع کنندگان بسته های معیشتی در بین اقشار کم درآمد جامعه، اضافه کرد: بی شک شادکردن خانواده های کم بضاعت در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان دارای خیر و برکت فراوانی است.